Hjälp kunderna till höjderna

Sykes Sweden AB / Butikssäljarjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige

I vår resekundtjänst hjälper vi kunder med allt från frågor inför flygresan till det att du avslutat din resa.
I ett samtal hjälper du till att hitta resvägar för någon som vill resa jorden runt och i ett annat svara du på hur mycket bagage du får ha med dig på resan.
Vi svarar på alla typer av resefrågor inför, under och efter resan, det ena samtalet är inte det andra likt.

Utbildningen är uppdelad i tre delar för att du lättare ska komma in i jobbet och känna en säkerhet innan det är dags att gå vidare med nästa utbildningssteg.

Som anställd på SYKES har du goda möjligheter utvecklas inom företaget inte bara i Sverige utan även utomlands.
SYKES har sedan maj 2017 en verksamhet på Cypern dit anställda i vårt Svenska bolag kan söka.
Det ger dig möjligheten att tillbringa 6 månader utomlands med säkerheten att du efter 6 månader kan komma tillbaka till dit arbete hos SYKES Sverige.

Du behöver ha goda kunskaper i Svenska och Engelska, både i tal och skrift.
Vi ser helst att du har en avslutad gymnasieutbildning.
Du har lätt för att skapa ett förtroende och är ansvarstagande i dialog med kunder och kollegor.
Du kommer att kommunicera med en mängd olika typer av människor i olika situationer och du behöver därför
kunna anpassa din dialog efter kunden.

Det är en fördel om du älskar att leverera bra kundservice och tycker om att ha massor av kundkontakt.
Du är bekväm med att använda telefonen som ditt främsta arbetsredskap.

Den absolut största delen av kunderna som kontaktar oss gör det via telefon vilket innebär att utöver datorn kommer telefon att vara ditt viktigaste arbetsredskap.

Dina arbetstider kommer under de tre första veckorna att vara 8-17 måndag-fredag.
Därefter är arbetstiderna varierande mellan 7-19 måndag-fredag, 9-17 lördag och 10-19 söndag.
Även arbete under storhelger kan förekomma

Vi är ett ungt och framåt team där några av oss är från Sveg medans andra valt att flytta hit från andra delar av landet.
Vi hoppas att du också vill bli en del av vårt team, välkommen!

SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. SYKES är en global uppdragsgivare. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES' olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier, och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna.

För oss är du en viktig person i vår organisation och vi vill att du ska trivas hos oss.
Vi har kontinuerliga enskilda uppföljnings och utvecklingssamtal med våra anställda som en naturlig del i din utveckling.

www.sykes.com

Varaktighet, arbetstid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Publiceringsdatum
2018-08-02

Ersättning
Du har fast lön enligt kollektivavtal och utöver det har du möjlighet till goda bonusmöjligheter.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-24

Kontakt
Rickhard Stålhandske rickhard.stalhandske@sykes.com 0680716000
Jennifer Bergström jennifer.bergstrom@sykes.com 0680716000
Mathias Andersson mathias.andersson@sykes.com 0680716000

Företag
Sykes Sweden AB

Adress
Sykes Sweden AB
Box 202
84222 SVEG

Kontorsadress
Herrögatan 25

Jobbnummer
4271492

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: