Hero söker administratör till kommande uppdrag i Stockholm!
Hero AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi på Hero har flertalet spännande kunder som efterfrågar medarbetare som brinner för service, ekonomi och administration.
Dina arbetsuppgifter som administratör kan se olika ut beroende på vilken kund du arbetar hos men här nedan följer exempel på arbetsuppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Mailhantering
• Orderläggning
• Dokumentation
• Uppdatera rutiner och system
• Kundkontakt och intern support
• Diverse administrativa uppgifter
Vem är du
För att trivas i rollen som administratör tror vi att du tidigare har arbetat i en roll som administratör eller liknande med stor vana av att arbeta i olika system samt Office paketet. Du är en skicklig administratör som vet vikten av att vara noggrann och du gör allt med ansvarskänsla. Vi ser vidare att du är en ambitiös person som alltid vill göra ditt allra bästa, oavsett vad det gäller! Vidare är du ansvarstagande, självgående och proaktiv samt kvalitetsmedveten och tycker om att ha många kontaktytor, såväl internt som externt.
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kunden.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på
amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se 072 991 88 58 Jobbnummer 7459755
Observera att sista ansökningsdag har passerat.