Henkell söker en administrativ ekonomiassistent!

I Need U Need AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos I Need U Need AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Det går bra för Henkell Sverige och företaget växer, därför söker vi dig som vill arbeta som assistent inom ekonomi och administration. Du kommer att ha en bred tjänst inom området och vi söker dig om är en kompetent administratör med ett bra ordningssinne. Förmodligen har du arbetat med liknande saker tidigare men framförallt är din personlighet avgörande.
Som person är du en god organisatör som trivs med många kontaktytor och inte är rädd för att hugga tag där det behövs. Du bör ha lite erfarenhet från bokföring och har du kunskaper i SAP är det mycket meriterande. Övriga arbetsuppgifter kommer bland annat att vara att ta hand om kontoret, sköta fakturering och löner samt förbereda för provsmakningar och hantera varuprover för externa parter.
För att du ska lyckas på bästa sätt tror vi att du som person är en mogen person som trivs med att arbeta administrativt.
Henkell & CO Sverige AB är ett helägt dotterbolag till den tyska producenten Henkell & CO International. Det svenska bolaget startades 2010 och började fungera som importör i början av 2011. Henkells mest välkända varumärken är det mousserande vinet Henkell Trocken, Chapel Hill och Törley.
Bolagets produkter har funnits på den Svenska marknaden sen 1952 och man är idag 4 anställda.
Du kommer att erbjudas en tjänst i ett spännande, litet företag på frammarsch. Du kommer att vara med och skapa den trevliga stämningen på kontoret och det är till stor del upp till dig hur din arbetsdag ser ut. Arbetet är flexibelt men vi vill att du jobbar 100-80%. Dina kunskaper i engelska måste vara goda (många utländska kontakter) och talar du tyska är det meriterande.
Detta är en rekrytering som börjar med 6 månaders provanställning. Intervjuer kommer att hållas löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen med din ansökan till annons174@ineed.nu . Skriv ditt namn och bifoga CV samt personligt brev i mailet. Vid eventuella frågor vänligen kontakta Anna Nordin på 08-522 377 17.
iNEED är bemannings- och rekryteringsföretaget som via filmade platsannonser och videopresentationer gör mötet mellan person och organisation mer levande. Med hjälp av sociala medier som Facebook, Twitter och LinkedIn kombinerar vi search och traditionell rekrytering.

Publiceringsdatum
2011-09-29

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-29
Ansökan kan skickas till e-postadress: annons174@ineed.nu

Kontakt
Anna Nordin, Rekryteringskonsult, 0852237710 (växel), anna.nordin@ineed.se

Företag
I NEED U NEED AB

Adress
I NEED U NEED AB
Holländargatan 20
11160 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 20
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52237710

Jobbnummer
1041845

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från I Need U Need AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos I Need U Need AB: