Hemfrid söker Affärsansvarig för kontorsservicetjänster
Infinity Human Resources Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Infinity Human Resources Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Hemfrid är Sveriges största leverantör av hushållstjänster och bolagets värderingar handlar om nytänkande, kompetens samt stort hjärta. Bolaget erbjuder bland annat städning, fönsterputs, barnpassning, samt trädgårdsarbete, vardagsomsorg till äldre och andra tjänster som förenklar vardagen och som ger kunderna tid till annat. Hemfrids kunder är privatpersoner som antingen köper tjänsterna direkt av Hemfrid eller nyttjar dem som löneförmån via sin arbetsgivare.
Hemfrid grundades 1996 och har idag drygt 2100 medarbetare. Huvudkontoret ligger i Stockholm men företaget har också kontor i Malmö, Göteborg, Uppsala och Västerås. Läs gärna mer om oss på vår hemsida
www.hemfrid.se AFFÄRSANSVARIG FÖR KONTORSSERVICE
Är du vass på försäljning och har även förmågan att motivera och leda andra? Hemfrid söker nu en målinriktad och affärsmässig person till rollen som Affärsansvarig för affärsområdet kontorsservice. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för att driva och utveckla affärsområdet med målsättningen att skapa en stark tillväxt. Du kommer att operativt arbeta med hela försäljningsprocessen samt leda och coacha ett eget team av medarbetare som utför Hemfrids kontorsservicetjänster ute hos kund. Du förväntas ta stort ansvar i ditt arbete samt komma med nya idéer och initiativ. Du kommer att ha resultat- och budgetansvar för ditt affärsområde. Är du en ansvarstagande person som drivs av att skapa affärer och fina resultat? Då är det kanske dig vi söker!
Publiceringsdatum2016-12-07Dina arbetsuppgifter• Boka kundmöten, genomföra behovsanalys till att säkerställa att Hemfrids kontorskunder alltid är nöjda
• Operativt arbeta med försäljning och merförsäljning av Hemfrids tjänster inom kontorsservice
• Ha löpande kundkontakt, ta emot förfrågningar och synpunkter samt administrera avtal, fakturaunderlag och liknande
• Optimera och planera budget för att driva ditt område framåt
• Schemalägga, arbetsleda, motivera och coacha dina medarbetare.
• Arbeta med affärsutveckling inom affärsområdet kontorsservice och till viss del även andra områden inom Hemfrid
KvalifikationerVi ser gärna att du har minst 2-4 års arbetslivserfarenhet. Det är starkt meriterande om du har du arbetat med försäljning eller nära kund i dina tidigare arbeten. Likaså erfarenhet av ledarskap. Akademisk utbildning inom ekonomi eller liknande ses som meriterande. Körkort är ett krav för tjänsten. Du behärskar flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Personlighet
För att trivas hos oss är du en person som sporras av att leverera förstklassig service och arbeta i ett högt tempo. Du ska vara lösningsorienterad, handlingskraftig och ha en struktur i det du gör. Vidare anser vi att du som söker framförallt ska vara ödmjuk och tålmodig för att kunna hantera personal- och kundansvaret samt de administrativa uppgifter som rollen innebär.
Kontakt/Ansökan
Infinity ansvarar för denna rekrytering, för mer info om urvalsprocess eller tjänsten, vänligen kontakta Anton Fredriksson tel. 070-3115159.
Varaktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInfinity Human Resources Sweden AB
AdressInfinity Human Resources Sweden AB
Luxgatan 6
11262 Stockholm
KontorsadressLuxgatan 6
Jobbnummer 3200481
Observera att sista ansökningsdag har passerat.