Helpdesktekniker till Södertälje

InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Södertälje, Järfälla, Sundbyberg, Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Nordens ledande IT service företag - InfoCare säljer kunskap som hjälper våra partner att erbjuda sina kunder en problemfri IT-vardag. Vi är helt oberoende och samarbetar med många ledande leverantörer, systemintegratörer och återförsäljare, både stora och små som behöver en stark partner. Vi är auktoriserade servicegivare till de ledande fabrikaten på den nordiska marknaden.
Helpdesktekniker till Södertälje
I rollen som helpdesktekniker kommer du att att vara med i utbyggnaden av vår kunds affärssystem i Europa. Arbetet innebär Firstline support där du kommer att ansvara för behörighetsadministration och övrig applikationssupport. Tjänsten kräver insikt inom IT-området och minst 6 månaders erfarenhet av Firstline support. Det är ett krav att du har erfarenhet av Windows XP/7, Ms Office och något ärendehanteringssystem.
Vi söker dig som är serviceminded, nyfiken och strukturerad samtidigt som det är av stor betydelse att du är pedagogisk och kan förmedla dina kunskaper inom IT-området. Du är kommunikativ i tal och skrift, i såväl svenska som engelska.
Tjänsten innebär skifttjänstgöring måndag - söndag, och ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd av InfoCare Proffs IT, och jobbar som konsult hos vår kund, placerad i Södertälje. Som konsult hos InfoCare Proffs IT har du månadslön, friskvårdsbidrag och du omfattas även av försäkringar och företagshälsovård.
Välkommen med din ansökan, märkt "Helpdesk Södertälje" till proffsit@infocare.se . Tjänsten ska tillsättas omgående, ansök därför redan idag genom att bifoga CV och personligt brev.
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.
"InfoCare ska leverera tjänster för hård- och mjukvara som gör att våra partner kan leverera och underhålla IT-lösningar och elektronik till sina kunder på utsatt tid."
Som ledande och helt oberoende serviceleverantör till såväl företag och organisationer som till konsumentmarknaden, erbjuder InfoCare ett helt spektra av moderna servicetjänster för IT och konsumentelektronik. InfoCare samarbetar med framgångsrika och marknadsledande tillverkare, outsourcingföretag, elektronikkedjor och varuhus. Tack vare våra 77 serviceorter, 8 verkstäder, 2 200 medarbetare och över 300 certifierade tekniska kurirer täcker vi hela Norden och når de flesta större städer inom 2 timmar.

Publiceringsdatum
2011-12-14

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Skifttjänstgöring måndag - söndag

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-15
Ange följande referens när du ansöker: Helpdesktekniker Södertälje
Ansökan kan skickas till e-postadress: proffsit@infocare.se

Företag
InfoCare Service AB

Adress
InfoCare Service AB
Box 20016
16102 BROMMA

Kontorsadress
Karlsbodavägen 39

Kontaktuppgifter
E-postadress: proffsit@infocare.se

Jobbnummer
1106000

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från InfoCare Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos InfoCare Service AB: