Helpdesktekniker till ett av Sveriges ledande telekomföretag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-02-11

Företaget
Bravura söker en serviceinriktad helpdeskmedarbetare till ett stort telekomföretag för deltidsuppdrag. Företaget är en av Sveriges ledande telekomleverantörer.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som helpdesktekniker hjälper du dina medarbetare med problem och arbetsuppgifter inom IT, såväl högt som lågt. Med telefonen som arbetsverktyg tar du emot samtal och ärenden från medarbetare inom organisationen. Du besvarar frågor som gäller både hård- och mjukvara samt nätbaserade problem. Vidare arbetar du med felsökning, installationer och ominstallationer.

Kvalifikationer
• 1-3 års erfarenhet av helpdeskarbete eller liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av drift av medelstora till stora Microsoft-baserade miljöer på klient- och serversidan
• Erfarenhet av administrativt arbete och hantering av Active Directory
• Goda kunskaper av LAN, WAN, VPN, nätverk och brandväggar
• Windows XP/Win7/Windows Server
• Citrix
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du som söker är ansvarstagande och serviceminded. Då du arbetar i en roll där du förväntas hjälpa andra är det viktigt att du är kommunikativ och pedagogisk. Självfallet har du ett gediget intresse för IT och har en vilja att lära och utvecklas.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, norrort
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: helpdesk, helpdesktekniker, student, support, Windows, Active Directory, Citrix

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wass

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1777057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: