Helpdeskpersonal sökes till Eskilstuna

Proffice Sverige AB / Supportteknikerjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Proffice söker för kunds räkning Helpdeskpersonal till Eskilstuna. Uppdraget startar i april och löper minst ett halvår med såväl möjlighet till förlängt uppdrag som framtida anställning hos kund.
Som Helpdeskpersonal har du som huvudsaklig uppgift att serva kunder över telefon, via e-post eller direkt mot användaren. Du kommer att arbeta i en mindre grupp och i din tjänst ingår även andra arbetsuppgifter såsom att lägga beställningar mot vår kunds samarbetspartners och leverantörer, konfigurera mobiltelefoner och vara delaktig vid utrullning av program.
• Tidigare erferanhet inom telefonsupport är starkt meriterande för denna tjänst. Vi ser det även som en fördel om du har arbetat i en kombinerad tjänst tidigare där såväl telefonsupport som andra arbetsuppgifter förekom på avdelningen.
• Du har en bred teknisk kompetens inom såväl hård- som mjukvara. Erfarenhet av ärendehanteringssystem är meriterande.
• Du har en utbildning på gymnasial nivå inom data/IT alternativt motsvarande kompetens erhållen via arbetslivet.
Att arbeta i en telefonsupport ställer utöver god teknisk kompetens höga krav på personliga egenskaper varför vi för denna tjänst väger personlig lämplighet tungt. För att trivas i rollen som konsult är det viktigt att du är social och utåtriktad och bemöter såväl kunder som kollegor med en positiv och serviceinriktad attityd. Du är dessutom pedagogisk och bra på att förklara och skapa förståelse hos användare på olika nivåer. Då du kommunicerar både över telefon och via e-post med användarna krävs en god muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga.
Då vi tillsätter tjänsten med kort varsel kommer vi att bearbeta underlaget löpande. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2010-03-10

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-19
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Linse, Karin

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
604315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: