Helpdeskmedarbetare till myndighet i Stockholm

Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2025-03-13


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-03-13

Om företaget
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering - och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer - i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Arbetsuppgifter
Vi söker en serviceinriktad och strukturerad konsult för att arbeta med första linjens tekniska support och användarhandledning på en myndighet. I rollen kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon och mejl samt ge stöd till externa användare av myndighetens digitala tjänster.

Arbetet sker huvudsakligen i myndighetens ärendehanteringssystem Artvise, där du registrerar och följer upp ärenden. Vid behov hänvisas mer komplexa frågor till andra och tredje linjens support.

Vi söker dig som är lösningsorienterad, strukturerad och trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du följer uppsatta rutiner för supporthantering. Har du erfarenhet av teknisk support och god kommunikationsförmåga? Då kan detta vara rollen för dig!

Profil
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning eller motsvarande och minst ett års erfarenhet av arbete inom teknisk support. Du har goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk och informationssäkerhet, samt grundläggande färdigheter i MS Office eller likvärdiga program.

För att lyckas i rollen bör du ha erfarenhet av att arbeta i ett webbaserat ärendehanteringssystem, exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk. Du är van vid att hantera olika enheter såsom smartphones, surfplattor och datorer och har en god förståelse för hur dessa påverkar användarupplevelsen.

Eftersom rollen innebär kontakt med externa målgrupper, exempelvis representanter från företag och organisationer, är det viktigt att du har erfarenhet av att ge support i denna typ av sammanhang. Du uttrycker dig flytande på svenska, både i tal och skrift, och har en god kommunikativ förmåga.

Så ansöker du
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar hos vår kund. Du får ett brett kontaktnät, karriärmöjligheter, och möjlighet att påverka din arbetssituation och personlig utveckling. Vi erbjuder en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Jonsson via mejl: johanna.jonsson@clwork.se. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "16986".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325), http://www.clockworkpersonal.se

Kontakt
Johanna Jonsson
johanna.jonsson@clwork.se

Jobbnummer
9219402

Prenumerera på jobb från Clockwork Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB: