Helpdeskmedarbetare natt

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Har du ett genuint intresse för att ge service med en lösningsfokuserad attityd samt är lyhörd för kundens behov? Är du dessutom ansvarstagande, strukturerad och uppskattar att arbeta natt? Då kommer du trivas hos oss!

Helpdesk är ett mycket viktigt servicenav på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna där våra proffsiga team inom helpdesk tar emot och hanterar ärenden - felanmälningar, bokningar och förfrågningar - inom alla servicetjänster i de nya sjukhusbyggnaderna.

Vill du vara med och göra skillnad på riktigt?

Om rollen
Som helpdeskmedarbetare natt kommer du självständigt ansvara för hanteringen, beredningen och planeringen av inkommande ärenden inom vår kundleverans. Rollen innehåller både variation och tempoväxling med stort fokus på kvalitet och hög servicegrad. För att uppskatta rollen behöver du vara självgående, trygg och framförallt i grunden en serviceinriktad person med god system- och datorvana där du har ett stort engagemang till att vilja leverera service i stjärnklass!

Exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Kundkontakt och support till Coors medarbetare och kunder framförallt via telefon
• Registrera och klassificera felanmälningar och beställningar i ärendehanteringssystemet
• Hantera akuta ärenden
• Följa upp samt avsluta ärenden i ärendehanteringssystemet
• Kontinuerligt uppdatera verktyg och hjälpmedel
• Aktivt bidra till utveckling och förbättringsarbete

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning med placering i Solna. Du kommer att arbeta natt där dina arbetstider kommer vara kl 19:00-07:00 både vardag som helg. Under den totala schemaperioden så kommer du även arbeta 3 dag pass för att möjliggöra att du får arbeta tillsammans med dina härliga kollegor i teamet!

Vår kandidat
Vi söker dig som har en digital mognad där du både har en vana och framförallt ett intresse för att arbeta i data- och ärendehanteringssystem för att snabbt kunna sätta dig in i våra verktyg. Då du vid varje arbetspass har många kontakter med kollegor, chefer, kunder och leverantörer ser vi att du har mycket god svenska och engelska i tal och skrift.

Din personlighet
Vi söker en självgående, serviceinriktad person som är lösningsorienterad och som har en mycket god förmåga till att utveckla och upprätthålla goda relationer internt såväl som externt. Du är noggrann, flexibel och strukturerad med en förmåga till att kunna prioritera och lösa potentiella problem som kan uppstå. Att ha ett eget driv och engagemang är något vi värdesätter stort då du tillsammans med dina kollegor arbetar med ständiga förbättringar av verksamheten.

Vi erbjuder
Hos oss blir du en del av ett team med stora utvecklingsmöjligheter och där du får vara med och bidra. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivmed att säkerställa en god arbetsmiljö. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp, såväl som inom andra delar av verksamheten.

Ansökan och övrig info
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Under sommarperioden kan dock vår återkoppling till dig dröja något längre. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen på vår hemsida.

Som en del av rekryteringsprocessen så kommer en bakgrundskontroll samt kreditupplysning genomföras på slutkandidat, vill du veta mer? Klicka här https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/

För mer information om rollen vänligen kontakta rekryterande chef Anette Qvarfordt Fürsten på anette.q.fursten@coor.com.

Vi ser fram emot din ansökan!

Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter för oss framåt. Vi vet att magi skapas i mötet mellan olika bakgrunder, kompetenser och personligheter. Vi ser det varje dag. Totalt är vi över 12 000 medarbetare och tillsammans kan vi åstadkomma mycket. Kom och gör oss bättre, utifrån vem du är. På Coor är du skillnaden.

Ersättning
Lön enligt gällande kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
8857701

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: