Helpdeskmedarbetare inom IT-support
BemanningsPartner / Supportteknikerjobb / Landskrona
2015-09-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdeskmedarbetare inom IT-support" (publicerad 2015-11-10) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Landskrona,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv,
Lund eller i
hela Sverige BemanningsPartner AB är ett företag i Skåne, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Samt CV-skrivning.Läs mer om oss på
www.bemanningspartner.seFör en kunds räkning söker vi nu en person som ska arbeta på företagets helpdesk, och tillsammans med befintlig personal sköta IT-support och ta emot inkommande samtal från företagets kunder. Kunden finns belägen i Landskrona.
Som medarbetare på helpdesk kommer du att arbeta med en bred bas av frågor och ditt främsta arbetsredskap kommer att vara telefon och e-post. Det är av största vikt att du drivs av att ge god service och alltid har kunden i fokus.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ta emot och lösa inkommande ärenden både via telefon och e-post på företagets egenutvecklade affärssystem.
• Tillhandahålla teknisk support avseende egenutvecklade programvaror, tjänster och övriga programvaru-frågor.
• Hjälpa kunder, representanter och kollegor med installationer, felsökning, problemlösning och uppföljning.
Viktiga egenskaper för tjänsten:
Du är ödmjuk, serviceinriktad, lösningsorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Du har ett genuint IT-intresse och uppskattar ny teknik.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet samt din förmåga att förstå och anpassa dig till kundens behov och situation. Du kan arbeta självständigt samtidigt som du gärna delar med dig av din egen kunskap till såväl kunder som kollegor. Viktigast av allt är att du tycker om att hjälpa människor samt att ha telefonen som arbetsredskap.
Vi värderar att du:
• Klarar av att arbeta i ett högt tempo och gillar problemlösningar.
• Har goda kunskaper och förståelse om nätverk.
• Är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus.
• Behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift.
• Har kunskap inom flera av följande: Microsofts operativsystem, MS Office, MS Outlook, Internet Explorer, MS SQL
• Har fullgjord gymnasiekompetens och gärna någon formell utbildning inom data
Publiceringsdatum2015-09-21Övrig informationGraviditesvikariat i minst 12 månader, start datum 30/11 2015, kan bli förlängning hos kunden.
Månadslön enligt avtal
Heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPia Ekelund 042-400 70 01
FöretagBemanningsPartner
AdressBemanningsPartner
Traktörsgatan 11
25246 Helsingborg
KontorsadressTraktörsgatan 11 25246 Helsingborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2441536
Observera att sista ansökningsdag har passerat.