Helpdeskmedarbetare, extra, till världens största yrkesnätverk
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-03-18FöretagetFöretaget är världens största yrkesnätverk med 300 miljoner medlemmar i fler än 200 länder. Fokus ligger på att främja nya arbetstillfällen och affärsmöjligheter för nätverkets medlemmar genom att underlätta kontaktskapandet. Kontoret för den nordiska marknaden ligger i centrala Stockholm, dit vi nu söker en helpdeskmedarbetare.
Dina arbetsuppgifterI rollen som helpdeskmedarbetare förväntas du förse användarna med teknisk support inom hård- och mjukvara såsom skrivare och projektor, felsökningar, nätverk och installationer. Du arbetar förebyggande med underhåll och reparationer av såväl system som utrustning. Arbetet sker huvudsakligen i Windowsmiljö.
Du förväntas arbeta upp till 20 timmar per vecka och är anställd som konsult via Bravura. Ett gundläggande krav är att du har en pågående eftergymnasial utbildning.
KvalifikationerUtbildning: Pågående eftergymnasial utbildning inom data/IT
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av IT-relaterad tjänst/praktik
Programvaror/verktyg: Windows
Meriterande: Tidigare erfarenhet som helpdesk/support inom IT
Språk: Svenska och engelska i tal och skrift
Vi tror att du som söker har ett stort intresse för IT. Du ser detta som en meriterande erfarenhet där du får arbeta handlingsinställt och självgående på så vis att du själv prioriterar dina ärenden på ett strukturerat sätt. Det är viktigt att du visar på ett engagemang och initiativtagande för att utvecklas i rollen. Därtill är du serviceinriktad och stödjande i din support mot användarna.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Timlön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se alternativt
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: helpdesk, support, IT, Windows, deltid, student, extra
Varaktighet, arbetstid
Student., Deltid Visstidsanställning
ErsättningTimlön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagdalena Klasson 08-40024050
magdalena.klasson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2732539
Observera att sista ansökningsdag har passerat.