Helpdesk tekniker (deltidstjänst)
Helsa Vårdutveckling / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Helsa Vårdutveckling i Stockholm,
Vallentuna,
Norrköping,
Nacka eller i
hela Sverige På Helsa verkar vi för att göra skillnad. Vi vill vara med och förändra dagens sätt att erbjuda hälso- och sjukvård, eftersom vi är övertygade att vi i framtiden kommer att kunna göra det mesta på ett smartare, smidigare och roligare sätt. Ett sätt som gör att våra patienter och kunder får en mer tillgänglig och anpassad hälso- och sjukvård, att våra medarbetare stortrivs på sin arbetsplats och där hållbarheten är en självklarhet. Vill du vara med på vår förändringsresa?
Tjänstens innehåll
Vi söker ytterligare en helpdesk tekniker till vår IT-avdelning.
IT-avdelningen levererar IT-stöd till ca 500 användare på flera platser i Sverige och driver just nu flertalet förändringsprojekt i syfte att förnya och förbättra IT-miljön.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå både av kontakt med slutanvändare och att lösa ärenden i IT-supporten som innebär installation och felsökning i våra system och kring tillbehör. Du bör ha åtminstone ett par månaders erfarenhet av felsökning och administration av klientdatorer i Microsoft miljö och generella kontohanteringar i Active Directory. En stor del av arbetet innebär att uppdatera instruktioner och dokumentation som används av både slutanvändare och first line tekniker.
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Du har kunskap inom:
- Windows 7 / Windows 10
- Office paket
- Konto hantering i Active Directory
- Hantering av användare och mailboxar i Microsoft Exchange.
Meriterande kunskaper är:
- Klienthantering med SCCM
Som person är du prestigelös, serviceminded och vill jobba med förändringar. Du bör drivas av problemlösning, såväl små som stora problem.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och välkomnar därför din ansökan snarast möjligt. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Helsa är ett privat hälso- och sjukvårdsföretag med över 500 medarbetare. Helsa har stabila och långsiktiga ägare som samarbetar med företag som bidrar till ett hållbart samhälle. Inom koncernen arbetar vi med primärvård och verkar på flera olika orter runtom i landet. Vi ser att en omvärld i ständig förändring ställer höga krav på oss som vårdgivare att följa med genom kontinuerligt utvecklingsarbete. Tillsammans utvecklar vi framtidens hälso- och sjukvård idag.
Varaktighet, arbetstid
50 %. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning
Publiceringsdatum2019-04-09ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-09
Ange följande referens när du ansöker: 2019/37
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktManhal Albatone, IT-chef
manhal.albotane@helsa.se , 070 109 80 16
FöretagHelsa Vårdutveckling
AdressHelsa Vårdutveckling
Krukmakargatan 37 A
11851 Stockholm
KontorsadressKrukmakargatan 37 A
Jobbnummer 4722831
Observera att sista ansökningsdag har passerat.