Helpdesk tekniker
360 IT Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 360 IT Sverige AB i Stockholm 360-IT Sverige AB startade år 2000 och har sedan dess varit driftpartner till kunder i Stockholm. VI sköter om kundens servrar och arbetsstationer, ger support och genomför installationer och andra förändringar avseende nätverk, brandväggar och säkerhet. Våra kunder är mellan 5-100 anställda och finns i olika branscher.
Vi söker för en ny roll en IT tekniker med stort sinne för ordning och struktur.
Du kommer att jobba i vår helpdesk och där ansvara för att ärenden blir åtgärdade. Vissa kommer du själv att hantera och för andra ärenden fungerar du som en dispatcher och delegerar samt följer upp ärenden till dina kollegor.
Du har en Microsoftcerfitiering i någon serverprodukt.
Du har hög servicekänsla och du har lätt för att förstå olika webgränssnitt. Du kommer att vara operativt ansvarig för konfiguration av våra molntjänster såsom Hosted virtuell server, hosted exchange och onlinebackup. Du tycker om att ta på dig nya arbetsuppgifter och trivs i en roll som "spindel" mellan kund och tekniker.
Du är kreativ och ser möjligheter. Du vill lära dig nya saker och du tror starkt på molntjänster. Du beskriver dig själv som nyfiken och tekniskt intresserad.
Skicka din ansökan och beskriv vad just du kan bidra med och varför vi ska välja just dig.
Publiceringsdatum2012-11-26Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Lön 18.000 - 21.000
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-06
Ansökan kan skickas till e-postadress:
anna-carin.lensbo@360-it.seFöretag360 IT Sverige AB
Adress360 IT Sverige AB
Sankt Eriksgatan 63
11234 Stockholm
KontorsadressSankt Eriksgatan 63
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-51400465
E-postadress:
jobb@360-it.se Jobbnummer 1401851
Observera att sista ansökningsdag har passerat.