Helpdesk/supporttekniker

IBM Svenska AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos IBM Svenska AB i Stockholm, Solna, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Teknikintresserad, driven och serviceinriktad? Vill du vara en del av ett fantastiskt team? Ansök idag!
Vi söker nu en medarbetare för en visstidsanställning på heltid som har ett intresse för kundservice och teknik till vårt supportcenter. Du bör ha viss erfarenhet/kunskap av PC (hårdvara och mjukvara) sedan tidigare (eget intresse eller utbildning). Du kommer att arbeta med garantisupport under dagtid i telefon till både privatkunder och företagskunder. Vi ger även support till våra tekniker ute hos kund med reservdelar och tekniska instruktioner. Jobbet innefattar hårdvara och viss mjukvara som drivrutiner och förinstallerat OS. Jobbet innebär felsökning tillsammans med kund i telefonen, t.ex fjärrstyrning mot kunds dator.
För att vara framgångsrik i rollen behöver du vara lyhörd, driven och ansvarsfull. Det krävs att du kan ta egna initiativ och är serviceinriktad.
Flytande svenska och engelska är ett krav.
Vi tar emot ansökningar och gör intervjuer löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
IBM Svenska AB (org.nr 556026-6883), https://careers.ibm.com/job/19063230/lenovo-support-center-representative-remote
Kistagången 6 (visa karta)
164 40  KISTA

Jobbnummer
8268176

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från IBM Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos IBM Svenska AB: