HelpDesk / Support till bolag inom klinisk verksamhet

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-11-25

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Mer information om företaget delges vid intervjustadie.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som HelpDesk-medarbetare är din primära uppgift att agera teknisk support och användarstöd för medarbetare på kliniker. Du supporterar ca 300 personer där du framförallt svarar på ärenden som inkommer via telefon och mejl. Personerna du är i kontakt med sitter i Sverige, Norge och Danmark vilket innebär att du förväntas vara bekväm med personernas språk. En del av ärendena vänder du direkt med leverantör och en del ansvarar du för att sitta med själv. Det kan handla om installation och support av hårdvara, felsökning, beställning av hårdvara och abonnemang samt användarsupport som innebär att du lägger upp, tar bort och hanterar användare. Användarhanteringen sker i Active Directory / Office 365.

Då du har daglig kontakt med IT-leverantörer och kunder agerar du företagets ansikte utåt. Du förväntas kommunicera komplexa IT-relaterade ämnen till kunder med varierad kunskapsnivå på ett tydligt och pedagogiskt sätt.

Vidare driver företaget en stor digital transformation med mycket höga ambitioner. I rollen som HelpDesk-medarbetare förväntas du delta i det projektet till viss mån.

Slutligen tillhör du ett litet team. I praktiken innebär det att ärendena du sitter med är av stor variation och att du besitter ett stort ansvar vad gäller lösningsförmåga av problemen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst fem års arbetslivserfarenhet inom HelpDesk och/eller IT-support
• Erfarenhet av kundservice/kundkontakt
• Flytande kunskap i svenska och engelska, både i tal och skrift

Som person tror vi att är en du är en strukturerad och noggrann person som gillar problemlösning. Som helpdeskmedarbetare ingår du i ett team, därför är det viktigt att du har god samarbetsförmåga. Du måste ha tidigare erfarenhet av helpdesk/servicedeskarbete för att passa in i denna roll. Vidare är det viktigaste att du har intresset att lära dig mer inom området samt har rätt driv och inställning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5460726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: