Helpdesk/Servicedesktekniker

Declan AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Declan AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2012-12-07

Beskrivning av jobbet
Din huvuduppgift som helpdesktekniker är att hjälpa IT-användare med dagliga problem och du kommer använda telefon, mail och remotstyrning som dina främsta verktyg.

Du får möjlighet att hjälpa andra människor med varierande och roliga arbetsuppgifter. Declan IT söker efter fyra helpdesk/servicedesktekniker med goda kunskaper i Windows, Office och Active Directory för uppdrag ute hos en av våra kunder i Stockholm!

I arbetsuppgifterna ingår felsökning både på hård- och mjukvara, kontohantering i Active Directory samt registrering av ärenden i ett ärendehanteringssystem.

Dina arbetsuppgifter som helpdesk/servicedesktekniker kommer bl.a. att bestå av felsökning och problemlösning av mjukvara och hårdvara. Hantera användare i Active Directory samt ge hjälp åt användare. Du har ansvaret för att snabbt och effektivt lösa användarnas IT-problem via telefon och mail. Uppdragen rör allt från de enklaste problemen till mer komplicerade ärenden.

Krav på arbetssökande

Gällande tekniska kunskaper ser vi gärna att du har erfarenhet av Windows XP/Vista/7, Outlook, Microsoft Office och Active Directory mm.

Du behöver prata och skriva flytande svenska och engelska. Det är viktigt att du är social, utåtriktad och kommunikativ.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sussan Hatefi 08-410 20 080

Företag
Declan AB

Adress
Declan AB
Floragatan 8
11431 Stockholm

Jobbnummer
1412329

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Declan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Declan AB: