Helpdesk personal (Novell)
Supportus AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Supportus AB i Stockholm,
Ekerö,
Södertälje,
Linköping eller i
hela Sverige Supportus AB är ett ungt bemanningsföretag med verksamhet i
Stockholm och Mälardalen.
Våra affärsområden är IT/Teknik, Facilities Management, Lager, Industri, Kontor,Transport och Säkerhet.
Vi tror och satsar på en mycket hög kvalitetsnivå. Vårt mål är att
alltid utföra våra uppdrag med högsta kvalitet och därigenom skapa bestående och förtroendefulla kundrelationer. Därför lägger vi ner mycket tid och stora resurser på att rekrytera den bästa personalen.
Att arbeta på Supportus AB innebär att du är företagets representant ute hos kund. Det innebär att då och då byta arbetsplats, arbetsuppgifter och arbetsmiljö, att träffa nya människor och att möta nya utmaningar. Det är omväxlande och stimulerande men kan även vara krävande.
Ditt nya arbete
Supportus IT-bemanning kommer under vintern att behöva rekrytera ett antal support/drifts -konsulter(Citrix, Unix/Linux/AIX/Solaris, MS, Notes/Domino, Novell) som är beredda att leva upp till våra högt ställda kvalitetskrav.
Det som ligger närmast i tiden är ett behov hos en av våra stora kunder som behöver utöka sin first och second line helpdesk. Arbetet innebär att via telefon hjälpa kunder(klienter och serveradministratörer) med problemlösning inom Novell området.
Vem är du?
Vi söker dig som vill ha ett omväxlande och utvecklande arbete där du får träffa nya människor och möta nya utmaningar i rollen som konsult. I denna tjänst finns möjligheter att få en permanent anställning hos kunden efter ca 6 månader. Som person skall du vara flexibel och ha lätt för att lära dig nya saker. Då du kommer att arbeta hos våra kunder är en naturlig servicekänsla tillsammans med samarbetsförmåga två viktiga egenskaper.
Publiceringsdatum2007-12-27Utbildning och erfarenhetFör att klara ovanstående är det lämpligt att du har en mångårig arbetslivserfarenhet från drift och support av Novell system, både ur server och klient perspektiv.
Tidigare arbete i helpdesk är ett krav. Certifieringar är meriterande.
Anställningstyp/arbetstiderRekryteringen påbörjas omgående. Jobbet tillsätts omgående. Provanställning tillämpas
ErsättningFast lön enligt avtal. Bifoga löneanspråk med ansökan
Så ansöker duMer information finns på
www.supportus.seSista ansökningsdag 2008-01-27
Ange följande referens när du ansöker: IT-0127
Vi tar emot ansökan via epost:
jobb@supportus.seFöretagSupportus AB
VRETENSBORGSVÄGEN 6
12630 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-447 45 50
Faxnummer: 08-197600
E-postadress:
jobb@supportus.seMer information på
http://www.supportus.seKontorsadressVRETENSBORGSVÄGEN 6
HÄGERSTEN
Jobbnummer 85383
Observera att sista ansökningsdag har passerat.