Helpdesk för Fiats reservdelar
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Fiat-koncernen utvecklar, tillverkar och marknadsför bilar, lastbilar, maskiner för lantbruk och industri, samt komponenter och motorer. Fiat-koncernen är det största industriföretaget i Italien med ca 200 000 anställda, och en av grundarna av den europeiska bilindustrin. Den industriella och finansiella verksamheten bedrivs genom bolag i 50 länder och affärsmässiga relationer med kunder i över 190 länder.
Till vår kund Fiat Automobiles Sweden AB söker vi nu för rekrytering en
Helpdesk-medarbetare för Fiats reservdelar
Vågar du anta utmaningen och bli en del av en ny verksamhet som ingår i ett stort globalt företag?
Tjänsten som Helpdesk-medarbetare för reservdelar är placerad vid kontoret i Kista men rapporterar direkt till landschef för reservdelar i Danmark. Du kommer att hantera den dagliga driften för den svenska reservdelsavdelningen samtidigt som du är teamleader för två konsulenter på fältet. Du kommer att förbereda analyser för reservdelspriser och att kunna fastställa priser samt ansvara för uppdateringar i systemet.. Vidare kommer du att planera och genomföra marknadsaktiviteter och evenemang samt samordna de samlade resurserna för avdelningen.
Publiceringsdatum2010-09-21Dina arbetsuppgifter• Helpdesk för de svenska återförsäljarna med avseende på reservdelstekniska frågor
• Hantera reklamationer från återförsäljare
• Uppföljning av logistiska frågor som rör reservdelsleveranser
• Ta initiativ och lägga fram förslag på kampanjer och aktiviteter med försäljning av reservdelar och tillbehör
• Enklare översättningsuppgifter från danska till svenska av olika katalog- och informationsmaterial
• Gymnasial utbildning
• 2-3 års erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter, det är meriterande om du har erfarenhet från bilindustrin
• Officeprogrammen, med fokus på Excel
• Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen som helpdesk-medarbetare har du en bra känsla för vad som händer på marknaden, är du kund- och serviceminded samt har en positiv inställning. Det är viktigt att du har fokus på detaljer och gillar att vara en problemlösare. Du trivs med att arbeta självständigt, är ansvarsfull och engagerad.
Fiat har valt att samarbeta med Placera Personal i denna rekrytering. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att ringa rekryteringskonsult Lena Rönnberg-Halvorsen, 08-586 22 731.
Är du intresserad av tjänsten som helpdesk-medarbetare, skicka din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-10-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLena Rönnberg (Rekryterare), 08-586 22 731
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 736886
Observera att sista ansökningsdag har passerat.