Helpdesk / First line IT support

Way Ahead AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2012-05-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdesk / First line IT support" (publicerad 2012-08-03) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Way Ahead AB i Göteborg, Stenungsund, Borås, Trollhättan, Vänersborg eller i hela Sverige

Utåtriktade och självgående IT support sökes omgående!

Du kommer att via telefon och remote serva vår kund med felsökning mm i den dagliga IT driften.
Du måste ha en mycket hög servicegrad, kunna arbeta självständigt, vara duktig inom IT och tycka det är kul att arbeta i ett högt tempo. För dej är det självklart att vara mycket social och se som utmaning att hjälpa andra och att lösa problem.

Du har utbildning eller motsvarande erfarenhet inom Data/It / Nätverk och kunskap kring Microsoft AD, XP, Windows 7 vi ser gärna sökande som har erfarenhet från en servicedesk för större kunder och vana att lösa case i telefon.

God svenska i tal och skrift är en förutsättning.

Du kommer att ingå i ett glatt team av helpdeskmedarbetar där det finns utvecklingsmöjligheter för rätt person.

Publiceringsdatum
2012-05-22

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
6 månader eller längre/Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-04
omgående intervjuer, tjänsterna tillsätts löpande
Ansökan kan skickas till e-postadress: maria.westermark@wayahead.nu

Företag
WAY AHEAD AB

Adress
WAY AHEAD AB
Tillfällavägen 15
43363 SÄVEDALEN

Kontorsadress
Tillfällavägen 15
Sävedalen

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-789 00 19
E-postadress: maria.westermark@wayahead.nu

Jobbnummer
1249793

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Way Ahead AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Way Ahead AB: