Helpdesk / First line IT support
Way Ahead AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2012-05-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdesk / First line IT support" (publicerad 2012-08-03) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Way Ahead AB i Göteborg,
Stenungsund,
Borås,
Trollhättan,
Vänersborg eller i
hela Sverige Utåtriktade och självgående IT support sökes omgående!
Du kommer att via telefon och remote serva vår kund med felsökning mm i den dagliga IT driften.
Du måste ha en mycket hög servicegrad, kunna arbeta självständigt, vara duktig inom IT och tycka det är kul att arbeta i ett högt tempo. För dej är det självklart att vara mycket social och se som utmaning att hjälpa andra och att lösa problem.
Du har utbildning eller motsvarande erfarenhet inom Data/It / Nätverk och kunskap kring Microsoft AD, XP, Windows 7 vi ser gärna sökande som har erfarenhet från en servicedesk för större kunder och vana att lösa case i telefon.
God svenska i tal och skrift är en förutsättning.
Du kommer att ingå i ett glatt team av helpdeskmedarbetar där det finns utvecklingsmöjligheter för rätt person.
Publiceringsdatum2012-05-22Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
6 månader eller längre/Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-04
omgående intervjuer, tjänsterna tillsätts löpande
Ansökan kan skickas till e-postadress:
maria.westermark@wayahead.nuFöretagWAY AHEAD AB
AdressWAY AHEAD AB
Tillfällavägen 15
43363 SÄVEDALEN
KontorsadressTillfällavägen 15
Sävedalen
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-789 00 19
E-postadress:
maria.westermark@wayahead.nu Jobbnummer 1249793
Observera att sista ansökningsdag har passerat.