Helpdesk 1 'st line
InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.
Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.
Vill du bli en av oss?
Det händer mycket på InfoCare och nu finns ett gyllene tillfälle för dig som vill bli en av oss och vara med i en mycket spännande tid.
Vad innebär det att arbeta inom Consulting på InfoCare?
Consulting är den del av oss som finns på plats ute hos våra kunder, oftast för längre men ibland även för kortare uppdrag. Som konsult hos oss får du det bästa av två världar - tillhörigheten, gemenskapen och kompetensutvecklingen som följer av att vara en del av InfoCare och delaktigheten i det dagliga arbetet ute hos din kund.
Du är vår specialist och ambassadör på plats hos kunden och dina arbetsuppgifter varierar utifrån vilken roll du har.
För det här uppdraget söker vi en Helpdeskmedarbetare.
Publiceringsdatum2021-12-13Dina personliga egenskaperDu är serviceminded, driftig, analytisk och har god prioriteringsförmåga.
I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända.
Är du dessutom social, glad och har en positiv inställning även vid stressiga situationer, så är du rätt person.
Arbetsuppgifter inom service desk:
Arbetet innefattar felsökning/felavhjälpning, installationer av applikationer och program samt hantering av beställningar. Oftast via remote och telefon.
Några av de tekniska områden som Service desk arbetar med:
• - Windows 7/10
• - Outlook och Exchange
• - Active Directory
• - MS Office och Exchange
• - Nätverk, VPN
• - Skrivare och skrivarhantering
• - Hårdvarurelaterade frågor
• - Office365
Startdatum: ASAP
Längd: Tillsvidare
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%, heltid
Språk: Svenska och engelska
Känner du att du matchar rollen och blir nyfiken på att veta mer om oss och vad vi erbjuder dig? Skicka då in din ansökan, och vänta inte - tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra av dig!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInfoCare Service AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare InfoCare Service AB (org.nr 556549-7541)
Arbetsplats InfoCare
Jobbnummer 6175031
Observera att sista ansökningsdag har passerat.