Help at Work söker noggrann löneadministratör!

Help At Work Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi skall vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Vi gör i dagsläget rekryteringar inom IT, Sälj & Marknad, Ekonomi, Support och Kundtjänst.
Vi letar efter dig med utbildning inom löneadministration och relevant erfarenhet av arbete med löner t ex. längre LIA praktik eller liknande.
Du är administrativt lagd, positiv och serviceinriktad. Noggrannhet och struktur är nödvändigt liksom ett brinnande intresse för lönehantering. Du vill lära dig mer om löner – och är villig att jobba hårt för att komma dit. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
Erfarenhet av lönesystemet Agda är meriterande, men även kunskap i andra lönesystem kan vara intressant för oss.
Uppdraget startar omgående och löper över hela sommaren.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så sök tjänsten redan idag till anna.lindqvist@helpatwork.se

Publiceringsdatum
2010-04-06

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-04-16
Ansökan kan skickas till e-postadress: anna.lindqvist@helpatwork.se

Företag
HELP AT WORK SWEDEN AB

Adress
HELP AT WORK SWEDEN AB
Kungsgatan 37, 4tr
11156 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 37, 4tr
Stockholm

Jobbnummer
621731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Help At Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Help At Work Sweden AB: