Head of NaC till Coor
Coor Service Management AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Brinner du för att sätta kunden i fokus? Vill du jobba i en funktion vars uppdrag är att bygga och utveckla starka kundrelationer med långsiktiga avtal kring en prisvärd lokalvårdsleverans. Funktionen heter National Account Cleaning och är specialiserad på att hantera kunder med rikstäckande verksamhet i Sverige och ibland även på Nordisk nivå. Uppskattar du dessutom möjligheten att kunna påverka? Då kan detta vara jobbet för dig!
Vår Head of National account Cleaning (NaC) antar nya utmaningar inom Coor vilket innebär att det nu finns en möjlighet till utvecklas tillsammans med oss!
Det här är tjänsten för dig som vill leda en funktion vars kunderbjudande syftar till att
• erbjuda våra kunder med rikstäckande verksamhet en central samordning och utveckling med Ett avtal, En faktura och En kontaktväg in till Coor.
• lokalt tjänsteutförande genom Coors professionella leverans på varje ort i landet.
På Coor ligger service och försäljning oss varmt om hjärtat och vår målsättning är att expandera och fortsätta leverera fantastisk service som signalerar både hög kvalitet och stolthet. Som Head of NaC på Coor kommer du att leda ett team av kundansvariga (KAMs) med fokus på att ta ansvar för varje affär från anbud, avtal, uppstart, drift, uppföljning och merförsäljning.
Om rollen
Som Head of NaC kommer du att arbeta proaktivt med kundrelationer på strategisk såväl som operativ nivå där du kommer arbeta som kundansvarig till några av våra kunder.
Genom att proaktivt arbeta med kunddialogen kommer du att bidra till att utveckla leveransmetoder och driva projekt med syfte att ständigt förbättra oss.
Exempel på ansvarsområden
• Arbeta proaktivt med kunddialog och leveranssamordning med KAM-teamet för uppföljning och ständig förbättring av våra leveranser
• Löpande kontakt med våra säljare vid anbud
• Coacha, motivera och inspirera dina medarbetare för att framgångsrikt arbeta med kundrelationer
• Koordinera våra Kund-undersökningar och kvalitetskontroller
• Ansvar för processen kring prissättning av lokalvårdstjänster i samråd med Försäljning och linjeverksamhet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med en provanställning på 6 månader. Tjänstens placering är företrädesvis i Stockholm. Du rapporterar till Affärsenhetschef inom lokalvård.
Vår kandidat
Vi söker dig som brinner för affärer och som delar uppfattningen om vikten av nära och relationsbyggande kundvård. Vi ser att du har arbetat i en roll där projektledning, utveckling och försäljning varit en del av dina ansvarsområden. Har du ledarerfarenhet ser vi det som meriterande. Då rollen innebär många olika kontaktytor ser vi gärna att du har goda kunskaper i både svenska och affärsengelska, i såväl tal som skrift. God datorvana är ett krav.
Din personlighet
Vi söker dig som är en stjärna på kommunikation och som har en fallenhet för att kommunicera inom interna och externa kontaktytor. Vi ser att du har en hög grad affärsmässighet där du tar ägarskap och inte räds för att gå på obruten mark. Du är självständig och besitter modet till att våga ta beslut och agera utifrån givna ramar. För att trivas i denna roll så behöver du vara flexibel och uppskatta den mångsidighet och variation som arbetet ger.
Vi erbjuder
Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivt med att säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som är nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten.
Kontakt och övrig information
Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Charlotte Almberg på
charlotte.almberg@coor.com Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.
Ersättning Enl. kollektivavtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)
Arbetsplats Coor Service Management
Jobbnummer 8547545
Observera att sista ansökningsdag har passerat.