Head of Customer Services till Stockholm Arlanda Airport
Experis / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Resandet ökar för varje år och för att ha tillräcklig kapacitet står nu Arlanda inför stora expansionsplaner. Vi söker dig som vill leda Arlandas största grupp i en förändringsresa och spela en nyckelroll i att flygplatsen ska nå sina mål gällande kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, miljö och ekonomi.
Publiceringsdatum2017-12-19ArbetsuppgifterCustomer Services (Kundservice), som ingår i enheten Passenger Services har ett brett uppdrag - att planera och utföra de minutoperativa arbeten som krävs för att resenären snabbt, säkert och effektivt skall ta sig till och från flygplanen. Verksamheten erbjuder och ansvarar även för tjänster
och service som ska öka kundvärdet och tillföra mervärden för resenären, flygbolag, flygplatsaktörer och hyresgäster.
Chefen för Customer Services kommer, genom 11 direktrapporterade ledare och drygt 250
medarbetare, att vara ansvarig för en av Arlandas största grupper. Du kommer se till att
Passenger Services övergripande verksamhetsplan implementeras och genomförs och
kommer få arbeta med frågor inom ledarskap, kundservice, arbetsmiljö och relationsbyggande kommunikation.
ProfilVi söker dig som har flerårig erfarenhet av att leda genom andra ledare. Du har erfarenhet
av att arbeta strategiskt i verksamheter med högt tempo och gärna med servicekaraktär.
Du har en högskoleutbildning, gärna inom något av följande områden: managment,
ekonomi, personal eller organisation. Utöver att leda personal är det meriterande om du
har drivit projekt, arbetat med verksamhetsutveckling samt om du har förmågan att vara
processorienterad för att kunna förbättra och utveckla verksamheten kontinuerligt.
Du är en trygg person som trivs med att vara synlig bland dina medarbetare. Du är en god
kommunikatör och tycker om att möta medarbetare i deras vardag.
Vi erbjuder
På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och
atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för
vår framtida utveckling som hållbart företag.
På swedavia.se/om-swedavia/lediga-jobb/ kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss.
Anställning och kontakt
Säkerhet har hög prioritet för oss på Swedavia. Vi genomför därför en säkerhetsprövning
innan beslut om anställning. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du här.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på Stockholm Arlanda Airport.
Förtroendearbetstid gäller.
Har du frågor vänligen kontakta Louise Harrysson, Chefsrekryteringskonsult Experis, på 08-764 24 13.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-09
Ange följande referens när du ansöker: 35923
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCharlotte Ahlquist
cahlqu@se.experis.com 08-412 76 05
FöretagExperis
AdressExperis
11181
11181 0180
Kontorsadressklarabergsgatan 29
Jobbnummer 3861886
Observera att sista ansökningsdag har passerat.