Head of Customer Service
Aimo Park Sweden AB / Chefsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aimo Park Sweden AB i Uppsala,
Stockholm,
Västerås,
Eskilstuna,
Gävle eller i
hela Sverige Vill du vara med på vår resa? Som den ledande mobilitetspartnern i Norden arbetar vi kontinuerligt med att utveckla nya mobilitetslösningar som underlättar din vardag. Genom att kombinera erfarenhet av parkeringstjänster med vår banbrytande kunskap om bildelning - utvecklar vi omfattande laddningsverk för elbilar, effektiva mobilitetshubbar, nya digitala tjänster och fortsätter utöka vår flotta av elfordon.
Om jobbet
Vi söker nu en engagerad och passionerad ledare för vår kundservice som ska vara med och utveckla våra kunders upplevelse till en nästa nivå. I vår vision om att förenkla vardagen för våra kunder kommer kundservice vara en avgörande del. Du kommer att vara central i arbetet med att effektivisera, kvalitetsutveckla och digitalisera vår kundsupport i nära samverkan med övriga verksamheten, främst den operativa verksamheten och vår Commercial funktion.
Som Head of Customer Service ansvar du både för servicen till våra använder och till våra uppdragsgivare samt den operativa verksamheten. Till din hjälp kommer du att ha Customer Support, Business Support och Appeal avdelningar med ett 70 tal medarbetare. Du ingår i ledningsgruppen för Operations och rapporterar direkt till vår Operations Director.
Arbetet kommer vara utvecklings- och förändrings orienterat de närmaste åren med fokus från den strategiska ambitionen till att säkerställa implementering med arbetssätt, kompetenser och verktyg till att följa upp och analysera effektivitet och kvalitet.
Du utgår från vårt kontor i centrala Uppsala med en del resor främst till vårt HQ i Stockholm.
Om dig
Är du en ambitiös, lösnings orienterad "doer" som har förmågan att lyfta blicken och se helheten? Brinner du Då är det här ett jobb för dig.
Vi ser gärna att du har genomfört en transformations resa tidigare, gärna inom Kundservice, samt har erfarenheter av AI och digitala verktyg.
Vi vill att du har minst högskoleexamen inom relevant område samt 8-10 års erfarenhet av att leda en kundserviceavdelning. Då ett stort fokus kommer vara på att utveckla och effektivisera så behöver du ha goda kunskaper och erfarenhet av att arbeta med KPI:er, ekonomiska kalkyler.
Publiceringsdatum2024-06-14Om företagetVi vill forma hur människor och produkter förflyttar sig. Genom att jobba med miljövänliga innovationer kan vi påskynda övergången till hållbara mobilitetslösningar med fokus på våra huvudkoncept: Aimo Park, Aimo Share och Aimo Charge. Vi använder den snabba tekniska utvecklingen för att fortsätta vara en central del i att skapa smartare städer och blomstrande landsbygdsområden, samtidigt som vi erbjuder tillgängliga mobilitetslösningar som sömlöst kan integreras i våra dagliga liv. Vi finns i Sverige, Norge och Finland med huvudkontor i Stockholm.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Aimo Park Sweden AB (org.nr 556553-5548),
https://www.aimo.se Arbetsplats Aimo
Jobbnummer 8750716
Observera att sista ansökningsdag har passerat.