Head of Customer Relations, CRM, till Netigate

Netigate AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Netigate AB i Stockholm, Malmö eller i hela Sverige

Netigate är en ledande europeisk leverantör av molntjänster för webbaserade undersökningar som primärt används för att hantera och agera på feedback från kunder och medarbetare. Nu söker vi en affärsdriven och engagerad Head of Customer Relations till vårt kontor i centrala Stockholm. Netigate är ett tillväxtbolag med en ung kultur och som Head of Customer Relations kommer du att leda ett team på fyra personer som är ansvariga för Netigates befintliga kunder. Teamet hjälper kunden i användandet av online-undersökningar genom att agera som stöd och även expert inom verktyget Netigate. Som person har du din styrka i att bygga starka relationer som garanterar långsiktigt samarbete med våra kunder.

Som Head of CRM är din uppgift att ta hand om våra kunder och säkerhetsställa användandet av vertyget Netigate och integrera det till en självklar del i organisationens vardag. Undersökningar de skapar i programmet är t ex. medarbetarundersökningar och kundundersökningar. Du har ett nära samarbete med säljarna och kommer att vara en del av vår säljavdelning och även har en budget i up-sales.

Publiceringsdatum
2014-07-08

Profil
För att lyckas i rollen ser vi att du som person en naturlig ledare som är lyhörd, prestigelös och mycket service-minded. Du trivs med att ha daglig kontakt med kunder, både över telefonen och face-to-face ,och även inslag av administrativa delar. Vidare trivs du med att se våra kunder utvidga sitt användande av verktyget och tar gärna initiativ till att utvidga ditt nätverk för att etablera Netigate bredare hos våra kunder.

• Du har tidigare jobbat inom försäljning B2B.
• Du har tidigare erfarenhet av service och kundbemötande.
• Du har tidigare erfarenhet som teamledare eller coach.

Du kommer att vara en del av ett ungt, framgångsrikt team där du har goda utvecklingsmöjligheter. Vi på Netigate har roligt på jobbet, högt i tak och en familjär arbetsmiljö. I rollen som head of CRM kommer du att få mycket ansvar både över ditt team och etablerade kunder hos Netigate.

Om Netigate

Netigate är en ledande europeisk leverantör av molntjänster för webbaserade undersökningar som primärt används för att hantera och agera på feedback från kunder och medarbetare. Med mer än 1500 kunder i över 30 länder och inom alla branscher hjälper Netigate organisationer att få värdefulla insikter och kunna fatta bättre affärsbeslut. Netigates huvudkontor ligger i Stockholm och kunderna innefattar ledande företag runt om i världen som Electrolux, Ericsson, Vodafone, E.ON och DB Schenker.

Kontaktuppgifter för detta jobb
VI kommer att tillsätta tjänsten så snart vi hittat rätt person, skicka därför in din ansökan redan idag genom att maila den till: 676E72AD7B@jobs.workablemail.com .

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-07
Ansökan kan skickas till e-postadress: 676E72AD7B@jobs.workablemail.com

Företag
Netigate AB

Adress
Netigate AB
Lästmakargatan 20
11144 Stockholm

Kontorsadress
Lästmakargatan 20

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08 411 71 10
E-postadress: info@netigate.se

Jobbnummer
1934406

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Netigate AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Netigate AB: