Hays söker för kunds räkning en handläggare
Hays AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hays AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Comet Consular Service AB är marknadsledande i Norden inom vårt verksamhetsområde konsulära tjänster med 20 års erfarenhet i visum- och legaliseringsbranschen. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg och Köpenhamn med ca 30 medarbetare totalt. Mer information om företaget finner du på vår hemsida:
www.cometconsular.se .
Vi fortsätter att växa och behöver ytterligare förstärkning till vårt handläggarteam. Till vårt huvudkontor i Stockholm, med nya och ljusa lokaler belägna centralt i Wenner-Gren Center, söker vi nu en budbilschaufför med ambitioner.
Tjänstebeskrivning:
Du kommer att arbeta som en länk mellan våra kunder och ambassader/konsulat gällande behandling och handläggning av bland annat visumärenden. Din dag kommer att delas mellan förberedelser och administrativa uppgifter på kontoret och lämnande och hämtande av handlingar på olika ambassader/konsulat. Du kommer även att leverera färdiga dokument och visum samt hämta nya ansökningshandlingar/dokument hos våra kunder i Stockholmsområdet. Detta sker med företagsbil, så du måste inneha B-körkort. Vid speciella tillfällen kommer du även att hoppa in i vår kundtjänst.
I arbetsuppgifterna ingår:
• Kontroll, sortering och problemlösning av ärenden (visumansökningar och legaliseringar)
• Registrering och uppdatering av ärenden i vårt datasystem
• Leverans och hämtning av nya och genomförda ärenden (med företagsbil)
• Daglig kontakt med kunder och ambassader/konsulat via telefon och e-post
• Planera och organisera fördelning av ärenden i samarbete med medarbetare
• Posthantering
• Pengahantering
• Nära samarbete med övriga avdelningar
• Back up till kundtjänstavdelningen
• Att arbeta mot uppsatta mål
Publiceringsdatum2008-01-24Kvalifikationer• Erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet från resebranschen, avseende resebokningar, kundkontakt el liknande
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Goda datakunskaper och rätt fingersättning
• B-körkort är ett absolut krav
• Bra lokalsinne - god kännedom om Stockholmsområdet
Som person är du serviceinriktad, effektiv, och har ordningssinne samt god prioriteringsförmåga. Du är inte rädd för att fatta egna beslut samt är ansvarstagande. Du är lugn i stressiga situationer och har en positiv inställning. Du har god samarbetsförmåga, men kan även arbeta självständigt.
Anställningsform:
Visstidsanställning, vikariat ett år. Startdatum omgående.
Arbetstider:
Heltid, skift mellan 08.00 och 18.00.
Så ansöker duComet Consular Service AB samarbetar med Hays i denna rekrytering. Har du frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Anna Marmgård på telefon nummer 08-588 043 00. Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev och meritförteckning till
stockholm@hays.com . Märk din ansökan "Comet handläggare".
Hays är specialister på att rekrytera specialister. Vi finns representerade i 25 länder i Europa, Australien, Nya Zeeland, Kanada, Brasilien, Mellanöstern och Asien.
2005/2006 omsatte vi ca 26 miljarder SEK. Vi är noterade på Londonbörsen sedan 1958 och är idag ett av dess 250 största bolag. I Sverige är vi specialister inom våra affärsområden Ekonomi, Finans, IT, Marknadsföring, Försäljning, HR, Administration, Construction & Property samt Chefsrekrytering.
På vår hemsida hittar du alltid våra aktuella tjänster samt information om några av de företag vi samarbetar med. Besök oss gärna på
www.hays.seAnställningstyp/arbetstidertillsvidare
Ersättningfast lön
Så ansöker duVi tar emot ansökan via epost:
stockholm@hays.comFöretagHays AB
GREV TUREG 11 A
11446 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-58804300
Faxnummer: 08-58804399
E-postadress:
stockholm@hays.comMer information på
http://www.hays.seKontorsadressGREV TUREG 11 A
STOCKHOLM
Jobbnummer 109209
Observera att sista ansökningsdag har passerat.