Här skriver du rubrik
Orust kommun / Administratörsjobb / Orust
2021-04-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Här skriver du rubrik" (publicerad 2022-05-16) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Orust,
Stenungsund,
Lilla Edet,
Uddevalla,
Lysekil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Orust kommun i Orust,
Tjörn eller i
hela Sverige Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet "de vi är till för". För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!
Samordnare för hemtjänsten ingår i Äldreomsorgen i Orust kommun och består av fyra medarbetare som arbetar tätt mot arbetsgrupper och chefer i hemtjänsten. Samordnarna är en arbetsgrupp med stor kompetens inom hemtjänst och bemanning som arbetar mycket serviceinriktat och effektivt inom äldreomsorg. Här är alla nya idéer välkomna och med stöd av varandra arbetar vi med målet att ge en så hög kvalitét som möjligt för brukaren.
Vi söker nu nya kollegor för ett längre vikariat samt inför sommarmånaderna
juni-augusti. Skriv gärna i din ansökan vilket vikariat du är intresserad av.
Publiceringsdatum2021-04-01ArbetsuppgifterDu som blir del av vårt team kommer att erbjudas ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt med planering av hemtjänstinsatser enligt Socialtjänstlagen samt Hälso- och sjukvårdslagen. Du kommer vara inne i olika system för planering och bemanning. Du som samordnare är en viktig länk mellan biståndsenheten och hemtjänstgrupper och fungerar som ett administrativt stöd för enhetschefer i hemtjänsten.
Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett mycket bra bemötande. Du ska också vara flexibel, ansvarskännande och ha lätt för att samarbeta samt kunna arbeta självständigt med en helhetssyn på verksamheten. Du har mycket goda kunskaper i svenska spårket i både tal och skrift och är trygg med datorer och olika system. Du är en problemlösare och stresstålig, kunna prioritera och ha lätt för att hantera snabba förändringar. För detta arbete krävs omvårdnadsutbildning, annan pågående utbildning mot socialt arbete eller någon form av erfarenhet av omsorgsarbete
Övrig information För alla personer som ska arbeta inom skola eller HR enheten/Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom Sektor omsorg kommer utdrag från belastningsregistret genomföras innan anställning kan ingås.
Arbetstid/varaktighet:
Heltid, tidsbegränsad anställning tom 2021-12-31
Heltid, tidsbegränsat vikariat över sommaren juni-augusti
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse
Körkort: Ja
Lön: Individuell lönesättning, ange löneanspråk.
Sista dag att ansöka är 2021-04-18
Kontaktpersoner: Carin Persdotter, enhetschef
För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.
Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb:
www.orust.se Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Varaktighet, arbetstid
Heltid, tidsbegränsad anställning tom 31/12 Heltid, tidsbegränsat vikariat över sommaren juni-aug Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning, ange löneanspråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOrust kommun
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Orust kommun (org.nr 212000-1314),
http://www.orust.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Orust Kommun
Jobbnummer 5669926
Observera att sista ansökningsdag har passerat.