Har du vana från kundtjänst och kan börja omgående?

SW GBG / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

Publiceringsdatum
2012-06-14

Om företaget
Arbetsgivaren är ett av Europas snabbast växande företag inom merchandise, present och profilreklam samt licensiering. Företaget sitter i nya fräscha lokaler på Lindholmen i Göteborg och är i dagsläget cirka 60 medarbetare. De har även kontor i bl a Norge, Tyskland, England och Spanien.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i företagets kundserviceteam vars syfte är att vårda och utveckla kundrelationer med fokus på att upprätthålla en hög servicenivå. Dina verktyg kommer i första hand vara mail men även telefonkontakter ingår.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• hantera inkommande supportärenden
• orderhantering
• support kring webshopparna (cirka 30 stycken)
• reklamationer och returhanteringar
• ekonomisk granskning av ärenden
• övriga förekommande arbetsuppgifter på avdelningen

Kvalifikationer
Du har gymnasiekompetens, en ekonomisk inriktning är meriterande, samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Då företaget har många internationella kontakter söker de en person som kan svenska och engelska men behärskar du även franska eller tyska är detta meriterande. Önskvärt är också goda kunskaper i Microsoft Office samt erfarenhet av någon form av affärssystem. Företaget arbetar idag i affärssystemet Jeeves.

Som person är du noggrann och effektiv samt har en god administrativ förmåga. För att lyckas i rollen bör du även ha en god samarbetsförmåga samtidigt som du trivs med självständigt arbete och mot tydliga mål. Du har en hög servicekänsla och trivs med att vara en del av ett professionellt och ambitiöst team. Då tempot är högt och arbetsuppgifterna mycket varierande, är du en person som är flexibel och har lätt att finna dig i olika situationer.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 3-4 månader med goda möjligheter till förlängning/anställning hos kund. Uppdraget kommer starta så snart som möjligt så du bör vara tillgänglig omgående. Sista ansökningsdag är 2012-06-20 så anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jenny Larsson, 031-333 54 71

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Larsson, +46 313335471

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
10391 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1272358

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: