Har du ett skarpt affärssinne och vill jobba med säljsupport?

Framtiden AB / Kontorsjobb / Mölndal
2016-09-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Har du ett skarpt affärssinne och vill jobba med säljsupport?" (publicerad 2016-10-04) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Vi erbjuder nu ett spännande jobb som säljsupport för ett stort företag där du kommer vara spindeln i nätet av kundkontakt, information och affärer.

Är du i början av karriären och tycker det här låter som en spännande utmaning? Sök idag!

Publiceringsdatum
2016-09-30

Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta med sälj- och servicesupport tillsammans med och för 2-3 säljare.

Det är ett varierat jobb där du hanterar affärer, avtal/kontrakt, flödesprocesser, kundärenden, rapporter, produkthantering med mycket mera. Du fungerar som spindeln i nätet och har kontakt med samtliga parter i processer.

Det är ett jobb som kräver högt tempo och flexibilitet. Du skall kunna prioritera, upprätthålla god service och ta egna beslut.

Du sitter i en grupp på ca 10 personer som har samma roll som du i kontorslokaler i Mölndal. I gruppen hjälps ni åt men sitter i olika ärenden tillsammans med respektive säljare. I största del hanterar du jobbet via telefon och mail.

Om företaget
Företaget är ett stort ledande företag inom leverans av bland annat engångsprodukter som papper, emballage och förbrukningsvaror. De har stort fokus på tempo och att leva upp till kundernas förväntningar. De arbetar med både privata och offentliga upphandlingar.

Det är ett företag med fart och fläkt där de vill ha medarbetare som trivs och vill stanna länge.

De har kontor på flera ställen i Skandinavien men har sitt huvudkontor i Mölndal där tjänsten är aktuell.

Mer information kommer att ges vid intervjutillfälle.

Profil
Vi söker dig som vill arbeta med sälj- och servicesupport och har en känsla för affärer och service. Du är spindeln i nätet, en problemlösare och har en kommunikativ förmåga för samarbete. Du arbetar nära och tillsammans med företagets säljare, leverantörer och kunder och trivs med att kunna leva upp till parternas förväntningar.

Stor vikt ligger på personliga egenskaper och att man ser långsiktigt på uppdraget

Skallkrav:
• Utbildning inom ekonomi/marknadsföring/försäljning eller liknande eller viss arbetserfarenhet relaterat till yrket
• Goda kunskaper av Excel och Officepaketet
• Erfarenhet att ha arbetat/hanterat affärer och lönsamhet
• Engelska och svenska i tal och skrift

Meriterande:
• Arbetat i olika system tidigare, till exempel i SAP

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Ort: Mölndal
Omfattning: Heltid, tillsvidare

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8878
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emilia Persson emilia@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3077981

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: