Här är möjligheten för dig som vill arbeta med levresk på Office

Office Management Sharp Center AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.

Vi fortsätter att växa och söker nu förstärkning av en noggrann och positiv ekonomiassistent som kan komma in och förstärka upp vår ekonomiavdelning omgående.

Publiceringsdatum
2015-12-23

Dina arbetsuppgifter
På vår ekonomiavdelning ser vi till att rätt siffror hamnar på rätt plats, att vi betalar och får betalt i tid och att allt är i sin ordning, därför är du en viktig pusselbit i vår verksamhet.

I denna roll ingår du i vårt team som arbetar med leverantörsreskontra. Du arbetar självständigt med löpande bokföring, avstämning och lager. Du administrerar utbetalningar, utför internt och externt utredningsarbete, hanterar inkasso och påminnelsehantering samt månads- och årsbokslut.

Du blir en del av ett kompetent, trevligt och engagerat gäng där vi alltid har nära till skratt och sätter våra kollegor, kunder och leverantörer i fokus.

Tjänsten är på heltid med arbetstid 08:00-17:00 måndag-fredag och det förekommer arbetstoppar när viss övertid kan krävas.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som har fem års erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning och leverantörsreskontra. Du har studerat ekonomi och har arbetat i fakturasystem som Ascendo eller Medius, meriterande är även kunskaper i Visma Business. Svenska och engelska kan du flytande både skriftligt och muntligt.

Vidare bör du tycka om att arbeta i ett högt tempo och trivs när det händer saker. Då arbetet innebär mycket kund- och leverantörkontakt är det viktigt att du trivs med det och att du är en service- och lösningsinriktad person.

I denna rekrytering lägger vi stort fokus på dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen som ekonomiassistent är det viktigt att du är både hjälpsam och prestigelös. Du måste ha lätt för att samarbeta och ha god kommunikationsförmåga med samtliga delar av organisationen. Som person är du kvalitetsmedveten, ansvarsfull, strukturerad och självständig.

På Office Management arbetar "plus-människor" - människor som har en positiv grundsyn och som gör sitt bästa i alla lägen. För att trivas hos oss bör du därför även ha en stor social kompetens och en positiv grundsyn samtidigt som att du är flexibel i ditt sätt. Förutom att du självklart ska vara en trevlig kollega som bidrar till att utveckla vår verksamhet så ska du vara resultatinriktad och alltid vara beredd att ge våra kunder, våra leverantörer och dina kollegor bästa möjliga service.

Är du den vi söker kan vi erbjuda dig ett arbete på ett växande företag med god ekonomi, roliga personalevent, förmåner och minst ett skratt om dagen.

Vi kan erbjuda dig

En fantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Där vi har roligt på jobbet och där vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Vi erbjuder vår personal alltifrån Rikslunchkort, fredagsfrukost, kick-offer, fester, friskvårdsbidrag och framförallt Sveriges härligaste kollegor!

Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dig som är icke-rökare.

Tillträde till tjänsten sker efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt.

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta Teamchef Merve Anter på 08-734 30 00. Varmt välkommen med din ansökan!

Välkommen till vår framtid!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2592483

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: