Handledare till AB Facera Jobb och Bemanning i Örnsköldsvik

AB Facera / Administratörsjobb / Örnsköldsvik
2014-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handledare till AB Facera Jobb och Bemanning i Örnsköldsvik" (publicerad 2015-03-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Facera i Örnsköldsvik, Kramfors, Sollefteå, Härnösand, Sundsvall eller i hela Sverige

Vill du bli en av oss? Vill du arbeta för att minska utanförskap och göra skillnad för varje individ. Vi söker nu en handledare till vårt kontor i Örnsköldsvik gällande vårt uppdrag Stöd och Matchning.

Facera är ett jobbförmedlingsföretag som arbetar med Rekrytering och Bemanning, jobbförmedling samt Omställning. Vi finns idag representerade på 35 orter runtom i Sverige med huvudkontor i Sollefteå. Facera vilar på en värdegrund av hög affärsmässighet, professionalism och arbetar för att göra skillnad och motverka utanförskap.

Publiceringsdatum
2014-11-21

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med att stödja och vägleda en bred målgrupp att komma ut i arbete eller utbildning. Detta innebär att du tillsammans med våra deltagare kommer att planlägga aktiviteter, dokumentera men även utvärdera och motivera för att hjälpa dem att nå sina mål. Vidare innebär arbetet även samarbete med olika företag, organisationer och myndigheter. Resor kan förekomma. Arbetet är på deltid med möjlighet till heltid. Start i december.

Profil
Du har ett års eftergymnasial utbildning och du har minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden.

• Arbetsledning med personalansvar
• Rekrytering
• Omställningsarbete för arbetssökande
• Studie- och yrkesvägledning
• Handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration)
• Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor
• Arbete med social- och gruppsykologi
• Karriärvägledning

Arbetslivserfarenheten inom ovanstående områden har du erhållit de senaste 5 åren. Vi ser gärna att du har dokumenterad branschkunskap och god kunskap inom den lokala arbetsmarknaden. Det är en merit om du har en avslutad akademisk utbildning inom följande områden personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har förmågan att kommunicera tydligt på svenska i tal och skrift och det är en merit om du är flerspråkig. Vidare har du mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade ordbehandlings- och presentationsprogram, e-post samt internet.

Som person är du strukturerad, självgående och en problemlösare. Du är flexibel då våra arbetsuppgifter varierar och vi lever i en föränderlig arbetsmiljö. Vi ser gärna att du är empatisk, engagerad, lyhörd och att du har förmågan att kommunicera så att alla förstår. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Sista ansökningsdag 2014-12-18.

För mer information är du välkommen att kontakta Robert Selin 070-6839220 eller e-post robert@facera.se

Välkommen med din ansökan!

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dajana Katanic 072-5073727

Företag
AB Facera

Adress
AB Facera
Järnvägsgatan 18
88131 Sollefteå

Kontorsadress
Järnvägsgatan 18 88131 Sollefteå

Jobbnummer
2076402

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Facera

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Facera: