Handledare
EnRival AB / Personaltjänstemannajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla personaltjänstemannajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos EnRival AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Täby eller i
hela Sverige EnRival AB
EnRival AB är ett välkänt och välrenommerat företag i rekryterings- bemannings- och omställningsbranschen sedan 10 år tillbaka. Under de gångna 10 åren har vi försett våra kunder inom såväl det privata näringslivet som det offentliga med kompetenta medarbetare i alla olika typer av befattningar. Vi har också genomfört omställningsuppdrag till våra kunder och sedan 2009 varit kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen inom en rad olika projekt.
Vi har sedan starten 2005 varit auktoriserade som såväl rekryterings- och bemanningsföretag men också som omställningsföretag. Vi bedriver idag verksamhet över stora delar av landet och expanderar kontinuerligt.
Nu har vi beslutat om att etablera oss i Stockholmsområdet, i första hand avseende vår verksamhet inom Stöd & Matchning, men också för att marknadsföra och sälja olika former av bemanningslösningar.
Vi söker därför för omgående anställning flera kvalificerade handledare inom Stöd & Matchning.
Publiceringsdatum2016-08-30Dina arbetsuppgifterVill du vara med och etablera EnRival AB i Stockholm, kan detta vara helt rätt för dig. Vi söker i första hand handledare som brinner för service och att inom ramen för våra processer coacha och stödja arbetssökande till ny sysselsättning. Vi arbetar enligt en egen mycket strukturerad modell som definitivt har fokus på ny sysselsättning för våra kunder. Genom en fokuserad och individuell coaching hjälper vi våra kunder att snabbt klarlägga nuläget samt skapa de underlag som krävs för en effektiv marknadsföring av kunden. Därefter jobbar vi med 100 % fokus på att finna de möjligheter som passar kunden oavsett om det handlar om jobb, utbildning eller andra möjligheter inom ramen för kundens framtida sysselsättning.
Vi erbjuder dig en roll där du konkret bidrar till individens utveckling samtidigt som du får arbeta nära ditt lokala näringsliv.
ProfilVi söker i första hand dig som har jobbat med Stöd & Matchning tidigare och har ett bra nätverk lokalt inom näringslivet, och som nu kanske vill ta ett större ansvar och kanske inom en snar framtid leda EnRivals verksamhet i Stockholm. Du har relevant utbildning inom Beteendevetenskap, Pedagogik eller Psykologi samt minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete inom exempelvis arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, karriärvägledning, arbetsledning eller rekrytering. Alternativt har du minst ett års eftergymnasiala studier samt minst 3 års erfarenhet inom relevant område.
Du har en väl utvecklad förmåga att kommunicera rakt och tydligt, tycker om att utmana och se möjligheter, samt älskar att ge service och glädjas åt att hjälpa andra.
Du har ett naturligt driv men är ödmjuk med en förmåga att skapa glädje och entusiasm runt omkring dig. Du jobbar effektivt och för individens bästa.
Du hanterar såväl det svenska som engelska språket bra. Andra språkkunskaper är mycket meriterande.
Välkommen med din ansökan snarast, eftersom vi jobbar med ett löpande urval, via Epost med meritförteckning och personligt brev till
peter@rivalrekrytering.seFör närmare upplysningar, frågor eller funderingar, tveka inte att ringa eller maila ansvarig för denna rekrytering, Peter Wolff, ring 0733-866328 eller via epost på
peter@rivalrekrytering.se@enrival.se
KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-28
Ansökan kan skickas till e-postadress:
peter@rivalrekrytering.seKontaktPeter Wolff, Rekryteringskonsult 0733866328 (direktnummer) 0733866328
peter@rivalrekrytering.seFöretagEnRival AB
AdressEnRival AB
Järnåkravägen 3
22225 Lund
KontorsadressJärnåkravägen 3
Lund
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0733866328
E-postadress:
info@enrival.se Jobbnummer 3019106
Observera att sista ansökningsdag har passerat.