Handläggare till spännande myndighet

Perido Skills AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av arbete med att koordinera och assistera arbetsuppgifter i stora internationella projekt? Är du en driven person som vill införskaffa dig nya meriter hos en stor svensk myndighet? Då kan vi ha tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2015-11-19

Beskrivning
Perido söker nu för en handläggare för ett uppdrag hos en kund. Kunden är en stor myndighet som leder projekt med ca. 40 partners från 13 olika länder. Den här tjänsten är placerad på myndighetens huvudkontor i Norrköping.

Vi söker nu en drivande och erfaren kontorsadministratör som ska utgöra ett administrativt stöd till projektledningen. De administrativa uppgifterna kommer främst utföras i MS Office (Excel, Word, Power Point och Outlook) då rollen kräver att du har tidigare erfarenhet och kunskap kring dessa produkter. Det är också viktigt att du som sökande har erfarenhet av kommunikations programmet Project Place, eftersom kundens interna kommunikations sker via detta program. I och med att projektet utförs med partners från olika länder i Europa kan visst resande förekomma till dessa projektpartners.

Vi söker därför dig som gärna har en akademisk examen och har arbetat som administratör inom liknande projekt. För att lätt komma in i denna roll tror vi även att du som söker är serviceinriktad, noggrann och administrativt duktig. Tycker du att beskrivning passar in på dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial eller likvärdig utbildning
• Minst 1 års erfarenhet av liknande arbete
• Datakunskaper i kontorsstödsprogramvara
• Goda kunskaper i tal och skrift, även engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, Konsultuppdrag på 12 månader. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12674AK i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12674AK

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12674
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2535865

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: