Handläggare till kundtjänst och avtalshantering
Clockwork Umeå AB / Butikssäljarjobb / Umeå
2017-03-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare till kundtjänst och avtalshantering" (publicerad 2019-05-20) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Umeå AB i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Om oss
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, skolpersonal och större integrationsprojekt. Clockwork har idag ca 400 anställda och finns på elva orter från Stockholm i söder till Piteå i norr. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på
www.clockworkpersonal.se Om företaget
Vi söker nu handläggare till kundtjänst-och avtalshanteringsteamet för heltidsuppdrag hos Siemens Financial Services. Uppdragen beräknas starta mellan mars - augusti och löper minst 6 månader framöver. För rätt person finns goda chanser till förlängning hos Siemens Financial Services. Då uppdraget sträcker sig över sommaren bör du kunna arbeta under denna period.
Dina arbetsuppgifter
Som handläggare kommer du arbeta med avtalshantering, leasing, kund- och leverantörsreskontra, kundservice samt andra sedvanliga administrativa uppgifter.
Din profil
Vi tror att du har gymnasiekompetens, har du någon ekonomisk inriktning eller påbyggnad på din utbildning är det en fördel. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom administration och kundservice. Har du dessutom erfarenhet av avtalshantering, leasing och B2B är det meriterande. Arbetet kräver att du har goda datakunskaper samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har du även goda kunskaper i norska är det en stor fördel.
Som person är du en positiv, serviceinriktad och noggrann. Du har ett gott bemötande och känsla för service. Vidare har du en god samarbetsförmåga och är hjälpsam. Arbetstempot kan vara högt, så det är viktigt att du trivs i en sådan miljö.
Ett av våra mål är att ha branschens friskaste personal, därför erbjuder vi dig som konsult ett generöst friskvårdsbidrag. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad, och det är på goda relationer vi bygger hela vår verksamhet. Kan du identifiera dig som en av oss? Då är du varmt välkommen med din ansökan!
För frågor om tjänsten, kontakta konsultchef Stina Lindahl, via tfn; 0733-51 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra av dig! Sök tjänsten senast 2017-03-31 via
www.clockworkpersonal.se.Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-03-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 2783
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktStina Lindahl 0733-51 27 14
FöretagClockwork Umeå AB
AdressClockwork Umeå AB
Kungsgatan 52
90326 Umeå
KontorsadressKungsgatan 52
Jobbnummer 3387519
Observera att sista ansökningsdag har passerat.