Handläggare till kontaktcenter, vikariat

Sollentuna Kommun Kontaktcenter / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sollentuna Kommun Kontaktcenter i Sollentuna

Sollentuna kommun växer med cirka 1000 personer varje år och närmar sig 70 000 invånare. Vi arbetar för att ge våra boende och företagare bästa möjliga service. Enligt Statistiska Centralbyråns medborgarundersökning är Sollentunaborna nöjdast i landet. Sollentuna kommun har 2 500 kompetenta och engagerade medarbetare som arbetar med att driva och utveckla kommunen. Hos oss hittar du intressanta och varierande jobb med goda utvecklingsmöjligheter.

Kontaktcenter öppnade 2011 och svarar på frågor inom kommunens alla verksamhetsområden. Vi är uppdelade i två grupper och sitter i ett öppet kontorslandskap. Vi söker en glad och lösningsfokuserad handläggare till gruppen som svarar på kundfrågor om barnomsorg, kultur/fritid, skola, socialtjänst och äldreomsorg.

Publiceringsdatum
2015-10-09

Dina arbetsuppgifter
Handläggare i kontaktcenter har många kundkontakter och svarar på varierade frågor. Vårt främsta arbetsredskap är telefonen, men vi sköter kundärenden via mejl, sociala medier och fysiska besök också. Vi arbetar parallellt i många olika it-program och har tät kontakt med våra uppdragsgivare på kontoren.

Administrativa uppgifter ingår i arbetet och att driva egna delprojekt kan ingå.

Dina personliga egenskaper
Som person vill vi att du är

• Positiv, serviceinriktad och flexibel
• Lösningsinriktad och servicemedveten
• Utåtriktad med en mycket god kommunikativ förmåga
• Stresstålig och kapabel att ta till dig och använda nya kunskaper snabbt
• En god lagspelare som samarbetar och klarar varierade arbetsuppgifter i högt tempo
• Intresserad av att hålla dig uppdaterad inom ditt yrkesområde och kommunens verksamheter

Du vill genuint ge bästa, möjliga service till våra kunder. Du klarar av att bemöta kunder på ett trevligt, professionellt och engagerat sätt även när trycket ökar. Insikt i personlig stresshantering är nödvändig för belastningen är ofta hög. Dokumenterad utbildning i kundservice är en merit.

Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Du är en van it-användare och du är bra på att samarbeta. Vidare är du ansvarsfull, har initiativförmåga och klarar att driva arbeten självständigt. Du har högskoleutbildning eller motsvande. Kunskap om kommunen är en fördel.

Övrig information
Heltidstjänst. Tjänsten är ett vikariat.
Arbetstiden är schemalagd och viss kvällstjänstgöring kan förekomma.
Vi eftersträvar mångfald på vår arbetsplats.

Skicka gärna ansökan så fort du kan, för vi kan påbörja urval och intervjuer innan ansökningstiden har gått ut.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Vikariat Viss tid

Ersättning
Vi tillämpar individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ewa Roséen 08-5792 1752

Företag
Sollentuna kommun kontaktcenter

Adress
Sollentuna kommun kontaktcenter
Turebergs Torg 1
19186 Sollentuna

Kontorsadress
Turebergs Torg 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2472058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sollentuna Kommun Kontaktcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sollentuna Kommun Kontaktcenter: