Handläggare till infrastrukturprojekt, Stockholm

Shaya Solutions AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 24 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Uppdragsbeskrivning

Du ska planera, driva och samordna arbetet kring godkännandeprocessen. Du ska ansvara för att godkännandeprocessen utförs inom ramen för programmets åtaganden.

Publiceringsdatum
2022-05-24

Dina arbetsuppgifter
• Hantera dialog med kunden från programmets sida.
• Hantera samtliga leveranser av underlag mellan programmet och relevanta parter.
• Representera kunden vid platskontroller el. dyl.
• Tillse att spar- och lagringskrav inkl. diarieföring uppfylls.
• Upprätta tidplan och planera processen för programmet.
• Löpande bistå tidplanerarna med information för uppdatering av programmets tidplan.
• Upprätta dokument som krävs för processens olika faser.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

• Mer än ett års dokumenterad erfarenhet av arbete vägsanläggningar.
• Högskoleutbildning om minst tre år

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

• Konsulten bör redovisa ett referensuppdrag som inneburit tillämpning av säkerhetsstyrningssystem inom de senaste fem åren.
• Mer än fem års erfarenhet av arbete med väganläggningar.

Önskemål om personliga egenskaper:

• God samarbetsförmåga
• Noggrann och effektiv
• Självständig och initiativtagande/ proaktiv
• Kommunikativ, och återför kunskap till beställaren

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.

På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Konsultuppdrag, 24 mån

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Jobbnummer
6679109

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: