Handläggare till Information Lekeberg

Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Lekeberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Lekeberg, Karlskoga, Degerfors, Hallsberg, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen i Lekeberg

Unga, expansiva Lekeberg är en kommun med framtidspotential som präglas av en helhetssyn, hållbar utveckling och tillväxt. Mångfald, integration och jämställdhet är obligatoriska faktorer i alla beslut. Lekebergs kommun strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare där medarbetar- och ledarskapet präglas av delaktighet och påverkansmöjligheter.

Vi har landsbygdens fördelar med attraktivt boende i naturliga miljöer, ett rikt kultur- och fritidsliv, bra företagsklimat och vi satsar på skolan. Inom vård- och omsorg jobbar vi för trygghet, valfrihet och respekt. I Lekebergs kommun ska du kunna leva ditt liv som du vill utifrån din bakgrund, nutid och framtid. Med goda kommunikationer är det aldrig långt till det större utbudet i storstaden.

Positiv utveckling och framtidssatsningar kännetecknar Lekeberg och vi styr mot nya och spännande utmaningar. Vill du vara med på resan?

Läs mera om vår kommun på www.lekeberg.se

Publiceringsdatum
2014-11-11

Arbetsuppgifter
Lekebergs kommun söker en handläggare till administrativa avdelningen. Administrativa avdelningen arbetar centralt i kommunen med intern service till förvaltningar och extern service till medborgare. Tjänsten som handläggare kommer att vara placerad i Information Lekeberg som är kommunens frontdesk och där kommunens växel och reception finns.

Du kommer bland annat att:
Handlägga och ansvara för kommunens skolskjutsar
Diarieföra och hantera inkommande handlingar till kommunen
Svara i telefon och hantera inkommande e-post

Kvalifikationer
Kvalifikationer
Högskoleutbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig
Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Mycket god datorvana

Meriterande
Erfarenhet av Platina eller andra dokument- och ärendehanteringssystem
Erfarenhet av Officepaketet
Erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation
Erfarenhet av arbete med kundservice

ÖVRIGT
Du gör din ansökan via vårt elektroniska rekryteringsverktyg. Det är därför viktigt att du fyller i alla steg noggrant för att vi ska kunna göra en riktig bedömning av din ansökan.

Vi undanber oss direktkontakt med rekryterings-och bemanningsföretag samt annonsförsäljare i samband med denna rekrytering.

Arbetstider och omfattning
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-25
Ange följande referens när du ansöker: A431236
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Olofsson, tf. Administrativ chef 0585-489 66

Facklig kontakt
Facklig organisation, Nås via växeln 0585-487 00

Företag
Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen

Adress
Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen
Bang 7
71681 Fjugesta

Kontorsadress
71681 Fjugesta

Jobbnummer
2063973

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen: