Handläggare till Backoffice-avdelning
Poolia Väst AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Presentation
Nu söker vi Handläggare till Backoffice-avdelning till vår kund inom telekombranschen. Kunden sitter i fina lokaler centralt i Göteborg.
Som Handläggare inom Backoffice bidrar du till enhetens övergripande mål genom att delta aktivt i förbättringsmöten och utföra ditt arbete på ett professionellt sätt med fokus på kunden, effektivitet och kvalité.
Arbetsuppgifterna kommer till stor del bestå av komplettering, rättning och analysering av olika orderunderlag. Du uppskattar att prata med kunder och kollegor på telefon samt lägger stor vikt på eget ansvar att identifiera förbättringsområden och finna lösningar.
Tjänsten har start omgående och 5 månader framåt med möjlighet till förlängning
Publiceringsdatum2016-12-01Dina arbetsuppgifterI arbetsuppgifterna ingår att
• Hantera, rätta fel, uppdatera eller komplettera de underlag som följer med varje givet uppdrag
• Aktivt ta kontakt med kunder vars beställning inte är fullständigt eller där ytterligare möjligheter ges att öka kundnöjdheten
• Vissa medarbetare kan vid tillfällen delta i olika projektuppdrag, vilket innebär att man kommer att jobba med andra uppgifter än ovan under denna period
• Självständigt ta ansvar för sina egna mål och sin egen utveckling
Utbildning/erfarenhet
Du som söker har 1 års arbetserfarenhet och godkänd gymnasieutbildning. Du är självständig och engagerad i ditt arbete. Du har lätt för att kommunicera och ta kontakt med kunder. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i Svenska och engelska, i tal och skrift. Tjänsten kräver att du har goda kunskaper i Excel.
Arbetstiderna varierar mellan 07.45 - 18.15 vardagar.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 45058
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Alexandersson
karin.alexandersson@poolia.seFöretagPoolia Väst AB
AdressPoolia Väst AB
Kungsgatan 42
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 42, Göteborg
Jobbnummer 3190158
Observera att sista ansökningsdag har passerat.