Handläggare till Backoffice-avdelning

Poolia Väst AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Väst AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Presentation

Nu söker vi Handläggare till Backoffice-avdelning till vår kund inom telekombranschen. Kunden sitter i fina lokaler centralt i Göteborg.

Som Handläggare inom Backoffice bidrar du till enhetens övergripande mål genom att delta aktivt i förbättringsmöten och utföra ditt arbete på ett professionellt sätt med fokus på kunden, effektivitet och kvalité.

Arbetsuppgifterna kommer till stor del bestå av komplettering, rättning och analysering av olika orderunderlag. Du uppskattar att prata med kunder och kollegor på telefon samt lägger stor vikt på eget ansvar att identifiera förbättringsområden och finna lösningar.

Tjänsten har start omgående och 5 månader framåt med möjlighet till förlängning

Publiceringsdatum
2016-12-01

Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår att

• Hantera, rätta fel, uppdatera eller komplettera de underlag som följer med varje givet uppdrag
• Aktivt ta kontakt med kunder vars beställning inte är fullständigt eller där ytterligare möjligheter ges att öka kundnöjdheten
• Vissa medarbetare kan vid tillfällen delta i olika projektuppdrag, vilket innebär att man kommer att jobba med andra uppgifter än ovan under denna period
• Självständigt ta ansvar för sina egna mål och sin egen utveckling

Utbildning/erfarenhet

Du som söker har 1 års arbetserfarenhet och godkänd gymnasieutbildning. Du är självständig och engagerad i ditt arbete. Du har lätt för att kommunicera och ta kontakt med kunder. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i Svenska och engelska, i tal och skrift. Tjänsten kräver att du har goda kunskaper i Excel.

Arbetstiderna varierar mellan 07.45 - 18.15 vardagar.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 45058
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Alexandersson karin.alexandersson@poolia.se

Företag
Poolia Väst AB

Adress
Poolia Väst AB
Kungsgatan 42
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 42, Göteborg

Jobbnummer
3190158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Väst AB: