Handläggare ServiceDesk
Palette Software & Consulting / Supportteknikerjobb / Nacka
2010-04-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare ServiceDesk" (publicerad 2010-04-22) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palette Software & Consulting i Nacka,
Östersund eller i
hela Sverige Palette är, med vår egen produkt Baltzar Business Arena, marknadsledande i Norden på elektronisk fakturahantering. Vi arbetar med processen ?från beställning till betalning? och har drygt 700 kunder i 33 länder. Vi är idag ca 60 anställda vid kontoren i Stockholm (Forum Nacka), Eskilstuna och Malmö.
Bakom våra framgångar ligger våra engagerade medarbetare som ständigt utvecklar produkten i samarbete med våra kunder. Vår satsning, både i Sverige och internationellt fortsätter, och därför söker vi dig som är beredd på nya utmaningar. Hos oss får du arbeta i ett företag som har högt i tak och korta beslutsvägar. Vårt klimat är positivt och prestigelöst.
Befattning
Handläggare ServiceDesk
Publiceringsdatum2010-04-21Dina arbetsuppgifterVi söker en erfaren supporthandläggare för arbete i vår ServiceDesk. Tjänsten är placerad i Nacka.
Arbetet innebär att ta hand om avancerad support av applikations- och systemteknisk karaktär mot externa kunder.
Tjänsten medför arbete i en mycket omväxlande, inspirerande miljö med mycket interna och externa kontakter. Arbetet kräver att du är drivande och ansvarstagande, med förmåga att skifta fokus och arbeta både på detalj- och övergripande nivå. Eftersom du kommer att arbeta mycket i grupp med andra människor är det viktigt att du har ett trevligt sätt och har lätt att skapa relationer på arbetsplatsen
Du kommer att fungera som företagets ansikte utåt vilket ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett professionellt sätt. Du kommer att ge service till våra kunder via telefon, e-post och vårt ärendehanteringssystem. Du skall ha erfarenhet av support och gärna kunskaper i Microsofts produkter och miljöer. Du måste behärska engelska i tal och skrift och det är meriterande om du har ytterligare språkkunskaper.
Du skall kunna leda mindre projekt själv, planera och hålla standardutbildning i de applikationer vi tillhandahåller eller på plats hos våra kunder.
Vi söker dig som
• Har erfarenhet av arbete i ekonomisystem
• Har erfarenhet från arbete på support/helpdesk och ekonomiavdelning.
• Har kunskap i de verktyg vi i huvudsak använder; Microsofts Plattform, Visual Basic, .NET, SQL (SQL Server), ASP, Excel
Har du dessutom god användarkunskap i Baltzar Business Arena är det meriterande.
Dina personliga egenskaper är
Att du är serviceminded, har ett eget inre driv och är ansvarsfull. Du skall även vara social, ha en positiv syn på livet och tycka det är kul att lösa problem.
Anställningstyp/arbetstiderTillsvidare. Heltid. Dagtid 8-17
Tillträde1 september 2010
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-11
Ange följande referens när du ansöker: Handläggare ServiceDesk
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@palette.seKontaktKarin Mellin, Supportchef, 08-56309216 (Arbetsnummer),
jobb@palette.seFöretagPalette Software & Consulting
AdressPalette Software & Consulting
BOX 4141
13104 NACKA
KontorsadressForumvägen 14, 18 tr
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-563 092 00
Jobbnummer 632885
Observera att sista ansökningsdag har passerat.