Handläggare ServiceDesk
Palette Software & Consulting / Administratörsjobb / Nacka
2009-07-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare ServiceDesk" (publicerad 2010-04-22) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palette Software & Consulting i Nacka,
Östersund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2009-07-02Dina arbetsuppgifterVi söker en erfaren supporthandläggare för arbete i vår ServiceDesk.
Tjänsten är placerad i Nacka.
Arbetet innebär att ta hand om avancerad support av applikations- och systemteknisk karaktär mot externa kunder.
Tjänsten medför arbete i en mycket omväxlande, inspirerande miljö med mycket interna och externa kontakter.
Arbetet kräver att du är drivande och ansvarstagande, med förmåga att skifta fokus och arbeta både på detalj- och övergripande nivå. Eftersom du kommer att arbeta mycket i grupp med andra människor är det viktigt att du har ett trevligt sätt och har lätt att skapa relationer på arbetsplatsen.
Du kommer att fungera som företagets ansikte utåt vilket ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett professionellt sätt. Du kommer att ge service till våra kunder via telefon, e-post och vårt ärendehanteringssystem.
Du skall ha erfarenhet av support och gärna kunskaper i Microsofts produkter och miljöer. Du måste behärska engelska i tal och skrift och det är meriterande om du har ytterligare språkkunskaper.
Du skall kunna leda mindre projekt själv, planera och hålla standardutbildning i de applikationer vi tillhandahåller eller på plats hos våra kunder.
Vi söker dig som har
• goda användarkunskaper i Baltzar Business Arena
• kunskap om ekonomisystem, erfarenhet från arbete på support/helpdesk och/eller ekonomiavdelning
• kunskap i de verktyg i huvudsak använder, Microsofts Plattform, Visual Basic, .NET, SQL (SQL Server), ASP, Excel
Dina personliga egenskaper
Du är serviceminded, har ett eget inre driv och är ansvarsfull. Du skall även vara social, ha en positiv syn på livet och tycka det är kul att lösa problem.
Anställningstyp/arbetstiderTillsvidare. Heltid. Dagtid
Tillträde1 oktober 2009
Så ansöker duAnsökan via e-post till
jobb@palette.se .
Ansökan ska rubriceras med â€Handläggare ServiceDeskâ€.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Supportchef Karin Mellin på telefon 08-56309216.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-09-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
karin.mellin@palette.seFöretagPalette Software & Consulting
AdressPalette Software & Consulting
BOX 4141
13153 NACKA
KontorsadressForumvägen 14, 18 tr
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-56309200
Jobbnummer 476271
Observera att sista ansökningsdag har passerat.