Handläggare ServiceDesk

Palette Software & Consulting / Administratörsjobb / Nacka
2009-07-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare ServiceDesk" (publicerad 2010-04-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Palette Software & Consulting i Nacka, Östersund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2009-07-02

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en erfaren supporthandläggare för arbete i vår ServiceDesk.
Tjänsten är placerad i Nacka.
Arbetet innebär att ta hand om avancerad support av applikations- och systemteknisk karaktär mot externa kunder.
Tjänsten medför arbete i en mycket omväxlande, inspirerande miljö med mycket interna och externa kontakter.
Arbetet kräver att du är drivande och ansvarstagande, med förmåga att skifta fokus och arbeta både på detalj- och övergripande nivå. Eftersom du kommer att arbeta mycket i grupp med andra människor är det viktigt att du har ett trevligt sätt och har lätt att skapa relationer på arbetsplatsen.
Du kommer att fungera som företagets ansikte utåt vilket ställer stora krav på din förmåga att kommunicera på ett professionellt sätt. Du kommer att ge service till våra kunder via telefon, e-post och vårt ärendehanteringssystem.
Du skall ha erfarenhet av support och gärna kunskaper i Microsofts produkter och miljöer. Du måste behärska engelska i tal och skrift och det är meriterande om du har ytterligare språkkunskaper.
Du skall kunna leda mindre projekt själv, planera och hålla standardutbildning i de applikationer vi tillhandahåller eller på plats hos våra kunder.
Vi söker dig som har
• goda användarkunskaper i Baltzar Business Arena
• kunskap om ekonomisystem, erfarenhet från arbete på support/helpdesk och/eller ekonomiavdelning
• kunskap i de verktyg i huvudsak använder, Microsofts Plattform, Visual Basic, .NET, SQL (SQL Server), ASP, Excel
Dina personliga egenskaper
Du är serviceminded, har ett eget inre driv och är ansvarsfull. Du skall även vara social, ha en positiv syn på livet och tycka det är kul att lösa problem.

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare. Heltid. Dagtid

Tillträde
1 oktober 2009

Så ansöker du
Ansökan via e-post till jobb@palette.se .
Ansökan ska rubriceras med ”Handläggare ServiceDesk”.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Supportchef Karin Mellin på telefon 08-56309216.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-09-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: karin.mellin@palette.se

Företag
Palette Software & Consulting

Adress
Palette Software & Consulting
BOX 4141
13153 NACKA

Kontorsadress
Forumvägen 14, 18 tr

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-56309200

Jobbnummer
476271

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Palette Software & Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Palette Software & Consulting: