Handläggare på deltid till företag inom telekombranschen!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Söker du ett jobb på deltid och är du redo för nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av administration och kundservice med fokus på kundnöjdhet? Då är tjänsten som Handläggare inom Back Office något för dig!

Publiceringsdatum
2016-12-01

Om tjänsten
Som Handläggare inom Back Office kommer du att arbeta deltid hos en av våra kunder inom telekombranschen. Som handläggare kommer du att bidra till enhetens övergripande mål genom att aktivt delta i förbättringsmöten och utföra ditt arbete på ett professionellt sätt med fokus på kunden, effektiviteten och kvalité utifrån din bästa förmåga. Din roll innebär:

* Hantera, rätta fel, uppdatera eller komplettera de underlag som följer med varje givet uppdrag
* Aktivt ta kontakt med kunder vars beställning inte är fullständigt eller där ytterligare möjligheter ges att öka kundnöjdheten
* Ge service till kunder som ska lämna kompletterande uppgifter eller har frågor kring sin leverans
* Arbeta enligt gemensamma arbetssätt
* Uppfylla leveransåtagandet enligt kundens behov
* Delta i olika projektuppdrag

Om dig
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning samt har jobbat med liknande arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från telekombranschen är det meriterande. Som person är du pedagogisk, noggrann, har en social kompetens samt har ett stort kundfokus. Vidare uppskattar du att prata med kunder och kollegor på telefon samt lägger stor vikt vid ansvar att identifiera förbättringsområden och hitta lösningar.

Viktigt för tjänsten är:

* mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
* du har tidigare arbetat i windows
* du har tidigare arbetat i officepaketet, men fokus på outlook och excel

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som handläggare inom back office är ett konsultuppdrag med tillsättning den 12 december. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget kommer att löpa på fram till den 30 september 2017.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra. Du får ett ramavtal i Adecco Student AB. Du blir sedan anställd när behov uppkommer och du accepterar anställningserbjudandet.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden.

Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt kollektivavtal.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att

kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Du skall kunna jobba minst två halvdagar i veckan. Vardagar/dagtid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3191480

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: