Handläggare och kommunikationssamordnare

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba i en kommunikations- och relationsskapande roll på en spännande, viktig och populär myndighet? Är du en noggrann och kvalitetsmedveten person som är duktig på att analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt? Då är det här uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2014-02-18

Beskrivning
Perido söker en handläggare och kommunikationssamordnare för ett mycket meriterande uppdrag hos en av våra kunder. Kunden är en populär myndighet som jobbar med olika samarbets- och utvecklingsprojekt på en global nivå. Tjänsten är placerad på myndighetens kontor i centrala Stockholm.

Till detta uppdrag söker vi dig som trivs i en kravfylld men också belönande miljö - en miljö fylld av förväntan! Din roll är variationsrik och din dag är sällan den andra lik. Framför allt kommer du att jobba med kommunikations- och relationsskapande arbete på en av vår kunds avdelningar. Avdelningen genomför utvecklingsarbete som till stor del utförs i samverkan med externa partner. För att du snabbt ska komma in i uppdraget är det därför viktigt att du har jobbat med att planera, genomföra och följa upp kommunikationsaktiviteter tidigare.

I det här uppdraget får du även få möjlighet att visa upp din förmåga att självständigt arbeta utifrån riktlinjer och praxis. Du kommer att analysera och utvärderar arbetsuppgifter och ge förslag på beslut. Vi tror att du som söker det här uppdraget är skicklig på att samarbeta och att hålla koll på flera olika uppgifter utan att tappa fokus. Självklart är du en god kommunikatör som kan formulera dig väl på svenska såväl som på engelska. Är det här det uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Högskoleutbildning
• Minst 3 års erfarenhet av liknande arbete
• Erfarenhet av att planera, genomföra och följa upp kommunikationsaktiviteter
• Goda kunskaper i Microsoft Office
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Konsultuppdrag med tillträde omgående. Uppdragstid till 2014-12-31. Heltid.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9922DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
9922DB

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 9920DB
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
1784008

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: