Handläggare med känsla för service sökes till statlig verksamhet

Bemannia Kontor / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu efter två handläggare på heltid för ett utvecklande uppdrag hos vår statliga kund i Göteborg. Uppdraget kommer att börja snarast och planeras i första hand att pågå till december, med chans till förlängning. Du kommer att bli anställd av oss och uthyrd till vår kund med kontor centralt i Göteborg.

Dina arbetsuppgifter:

På avdelningen arbetar man i team med hantering av inkommande post, kommunicering i pågående mål och förberedelser inför muntliga förhandlingar. Utöver detta kommer du hantera expediering av domar och beslut. Övriga administrativa arbetsuppgifter kan även ingå.

Dina kvalifikationer:

• Treårig teoretisk gymnasieutbildning eller övrig relevant utbildning
• Tidigare erfarenhet av liknande arbete som handläggare, helst inom offentlig verksamhet, domstol, advokatbyrå eller liknande
• Vana av att arbeta med IT-stöd
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i svenska, både tal och skrift

Dina personliga egenskaper:

För denna tjänst ska du som söker vara strukturerad, ansvarstagande och noggrann. Du har även ett öga för detaljer och trivs med att arbeta utifrån tydliga riktlinjer. Vidare beskrivs du ofta som en person med integritet och du har en mycket god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-09-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Lidén

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3688355

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: