Handläggare med bakgrund inom bilbranschen
Barona Professionals AB / Backofficejobb / Södertälje
2022-02-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare med bakgrund inom bilbranschen" (publicerad 2022-02-21) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Södertälje,
Botkyrka,
Huddinge,
Järfälla,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Vi söker dig som brinner för kundservice och önskar ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo!
Barona söker en handläggare till ett mycket attraktivt uppdrag inom fordonsindustrin. Du kommer att bli en del av kundserviceavdelningen Service Operations som hanterar serviceavtal och som idag består av 19 medarbetare.
Avdelningen Operations ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal med tillhörande tjänster. Avdelningen är fördelad på fyra grupper och gruppen Service Operations ansvarar för kundservice och support, både via mail och telefon, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. Från avtal till avslut och alla däremellan förekomna ändringar. Gruppen hanterar också test- och skadedebitering i samband med återlämning av företagets operationella leasingbilar. Företagets kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner.
Publiceringsdatum2022-02-14Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från kunder och återförsäljare över telefon och mail gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till återförsäljare och övriga avdelningar inom företaget i såväl system- som produktfrågor samt support till slutkund i diverse avtalsfrågor. Aktivering och avslut av serviceavtal, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. är några vanligt förekommande arbetsuppgifter.
Kvalifikationer Gymnasieexamen, meriterande är högskoleutbildning
Kunskap av att arbeta med kundservice och administration
Erfarenhet från bilbranschen, exempelvis tidigare arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknad. Alternativt stor kunskap/intresse av bilar.
God kommunikativ förmåga både skriftligt och muntligt i svenska och engelska
God systemvana
För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Plats: Södertälje
Tjänsten är på heltid med start omgående. Uppdraget löper på om 3 månader i taget med goda chanser till förlängning.
Rekryteringsprocessen omfattas av intervjuer och referenstagning. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan innehållande CV och personligt brev redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Åkerlund på
julia.akerlund@barona.seVarmt välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBarona Professionals AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167)
Kontakt Julia Åkerlund
julia.akerlund@barona.se Jobbnummer 6342097
Observera att sista ansökningsdag har passerat.