Handläggare LSS/Sol, Socialtjänstens handl enhet
Socialtjänsten / Socialsekreterarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla socialsekreterarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Socialtjänsten i Sundsvall,
Karlsborg,
Uddevalla eller i
hela Sverige Socialtjänsten i Sundsvall söker
HANDLÄGGARE
till Socialtjänstens handläggningsenhet för äldreomsorg och omsorg om funktionshindrade
Heltid, tillsvidareanställning, med tillträde e ö
Arbetsuppgifter: Utredningsarbete, främst enligt LSS och SOL, samt behovs- och insatsbedömningar. Samverkan med interna och externa samverkanspartners. Aktivt deltagande i arbetsgruppens pågående utvecklingsarbete.
Kvalifikationer: Socionomexamen med erfarenhet av utredningsarbete inom myndighetsutövning, helst från socialtjänsten. Önskvärt är erfarenhet av arbete med barn och deras familjer samt kunskap inom området omsorg om funktionshindrade. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav.
Upplysningar: Anne Christine Burman, enhetschef, 070-598 01 62 [
ann-christin.burman@sundsvall.se ] eller Lotta Brändström, samordnare, 060-19 11 13 [
lotta.brandstrom@sundsvall.se ]
Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 060-19 10 00
Sista dag att ansöka är 2007-10-29
Ansökan skickas till:
ann-christin.burman@sundsvall.se , eller
Socialtjänstens handläggningsenhet
Enhetschef Anne Christine Burman
851 85 Sundsvall Körkort
B körkort fordras.
Publiceringsdatum2007-10-10Anställningstyp/arbetstiderHeltid, tillsvidareanställning
Ersättningange löneanspråk
KontaktAnne Christine Burman, 070-598 01 62,
ann-christin.burman@sundsvall.se , enhetschef
Lotta Brändström, 060-19 11 13,
lotta.brandstrom@sundsvall.se , samordnare
Facklig kontaktfackliga företrädare, 060-19 10 00, kommunens växel
Så ansöker duSista ansökningsdag 2007-10-29
Vi tar emot ansökan via epost:
ann-christin.burman@sundsvall.seFöretagSocialtjänsten
Sundsvalls kommun
85185 SUNDSVALL
Jobbnummer 21911
Observera att sista ansökningsdag har passerat.