Handläggare kundärenden
Trafikverket / Butikssäljarjobb / Härnösand
2019-03-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare kundärenden" (publicerad 2021-11-05) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Trafikverket i Härnösand,
Sundsvall,
Sollefteå,
Örnsköldsvik,
Ånge eller i
hela Sverige <p>Vill du arbeta som Handläggare Kundärenden i en framtidsbransch? Hos oss på Trafikverket finner du en mängd spännande och intressanta arbetsuppgifter, där du utvecklar och förvaltar infrastruktur och bidrar till att skapa ett tillgängligt Sverige. Verksamhetsområde Planering ansvarar för kort- och långsiktig planering av trafik och av åtgärder i den statliga infrastrukturen inom väg och järnväg samt långsiktigt även för sjö- och luftfart. Vårt ansvar är att verka för att de transportpolitiska målen för tillgänglighet, säkerhet, miljö och hälsa uppnås. Vi på Planering jobbar nära den politiska arenan och är huvudingången till Trafikverket för medborgare, näringsliv, samarbetspartners och avtalskunder.</p>
Handläggare kundärenden
<p style="margin-left: 0cm; margin-right: 0cm">Som medarbetare på Kontaktcenter är du Trafikverkets röst utåt, där du tar emot och besvarar frågor från medborgare och näringsliv - främst gällande olika väg- och järnvägsfrågor. I rollen förväntas att du bemöter Trafikverkets kunder på ett professionellt sätt och hanterar de ärenden som kommer in genom att agera informativt, rådgivande och stödjande. Du återkopplar ärenden både internt och externt och återför synpunkter och önskemål som kunderna har till berörd del inom Trafikverket. Det betyder att du är aktiv och bidrar till förbättringar och utvecklingen av verksamheten. Du är en viktig länk mellan allmänheten och organisationen i det dagliga arbetet och framförallt i samband med störningar i infrastrukturen.</p>
<p style="margin-left: 0cm; margin-right: 0cm">Kontaktcenter är bemannad dygnet runt årets alla dagar. </p>
<p style="margin-left: 0cm; margin-right: 0cm">Arbetstid: Schemalagd heltid dagtid inklusive varannan helg.</p>
<p>Vi söker dig som</p>
<ul>
<li>har avslutad treårig gymnasieutbildning.</li>
<li>har aktuell och relevant erfarenhet av handläggning av kundärenden, både via telefon och skriftligt</li>
<li>har goda kunskaper i Officepaketet</li>
<li>kan uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska</li>
</ul>
<p>Det är meriterande om du</p>
<ul>
<li>har erfarenhet av ärendehanteringssystemen LIME eller TRISS</li>
</ul>
<p style="margin-left:0cm; margin-right:0cm">Vi ser gärna att du har hanterat ärenden i sociala medier. Då arbetet innebär mycket kontakter, både internt och externt, är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och stimuleras av att ge bra service. Du är också initiativrik, med förmåga att själv driva och lösa de frågor som uppstår. Arbetstempot är stundtals högt, därför är det viktigt att du har förmåga att prioritera och fokusera på rätt saker i stressiga situationer.<br />
<br />
</p>
Varaktighet, arbetstid
100% , 6 mån provanställning
Publiceringsdatum2019-03-29ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-17
Ange följande referens när du ansöker: 13:2019:076
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Möllhagen 0101242859
FöretagTrafikverket
AdressTrafikverket
Rödavägen
78189 Borlänge
KontorsadressSe hemsida
Jobbnummer 4700090
Observera att sista ansökningsdag har passerat.