Handläggare inom Fastighetsinskrivning, Norrtälje
Lantmäteriet, Fastighetsinskrivning / Butikssäljarjobb / Norrtälje
2019-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare inom Fastighetsinskrivning, Norrtälje" (publicerad 2020-10-19) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Norrtälje,
Vallentuna,
Vaxholm,
Täby,
Värmdö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lantmäteriet, Fastighetsinskrivning i Norrtälje,
Gävle,
Mora,
Eksjö,
Härnösand eller i
hela Sverige Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som vill få en stor betydelse för samhällsutvecklingen.
I Sverige finns 3,3 miljoner registrerade fastigheter. Hos oss får du jobba med att granska, besluta och registrera ansökningar så att ägandet i Sveriges fastighetsregister hela tiden hålls riktigt. Du får bidra till en fungerade kredit- och fastighetsmarknad.
Publiceringsdatum2019-03-11ArbetsuppgifterSom handläggare på Fastighetsinskrivningen består arbetet av kundservice och handläggning, vilket innebär varierade arbetsuppgifter så som registrering och hantering av de ansökningshandlingar som inkommer till verksamheten. Du kommer att ha kontakt med privatpersoner, professionella aktörer från fastighetsmarknaden samt lämna upplysningar till allmänheten. Kontakterna sker främst via mail och telefon.
Du arbetar teambaserat mot givna mål med fokus på ärendegenomströmning och kundservice.
KvalifikationerDu har minst 3-årig gymnasieutbildning, helst påbyggd med någon relevant utbildning, exempelvis högskolekurser inom civilrätt med inriktning på familje- och fastighetsrätt.
Meriterande är även om du har erfarenhet av administrativt arbete och kundservice.
För att leva upp till vår värdegrund service, öppenhet och handlingskraft förväntas våra medarbetare att uppnå resultat, utveckla och vara delaktiga.
Värdefulla personliga egenskaper är därför förmågan att handlägga effektivt och säkert, att ha målfokus och mod att självständigt fatta beslut. Du behöver också ha förmågan att agera, prioritera och behålla ett lugn vid arbete under tidspress.
Då du kommer att arbeta processorienterat är det viktigt att du kan bemöta och samarbeta med kollegor och kunder på ett professionellt sätt.
Du har ett personligt driv och en vilja att arbeta med ständiga förbättringar samt ge god service och information till kund så att vi kan bevilja ansökningar som inkommer för att säkerställa kvalitén i vårt fastighetsregister.
Du trivs att arbeta i en teambaserad miljö och har ett flexibelt och öppet förhållningssätt till den variationen av arbetsuppgifter som finns inom verksamheten.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
ÖVRIGT
På Lantmäteriet förväntar vi oss att alla våra medarbetare agerar på ett professionellt, öppet och engagerat sätt. Det är en självklarhet för oss att arbeta aktivt för jämställdhet och mångfald och vi tar för givet att du delar vår uppfattning.
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av kontaktperson som anges i annonsen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer kommer ske löpande under ansökningsperioden.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Ange följande referens när du ansöker: C25911-2019-6
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnne Söderbaum
Ann-Sofie Andersson
FöretagLantmäteriet, Fastighetsinskrivning
AdressLantmäteriet, Fastighetsinskrivning
Lantmäteriet
80182 Gävle
KontorsadressLantmäterigatan 2 C 80182 Gävle
Jobbnummer 4660839
Observera att sista ansökningsdag har passerat.