Handläggare inom brandskydd och fastighetsfrågor
Hudiksvalls kommun SOM Stabsenheten / Administratörsjobb / Hudiksvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Hudiksvall,
Nordanstig,
Söderhamn,
Ljusdal,
Bollnäs eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hudiksvalls kommun SOM Stabsenheten i Hudiksvall Vi på social- och omsorgsförvaltningen vill vara
Bäst på att bli bättre!
Vi ger våra medborgare förutsättningar till ett gott och värdigt liv genom att erbjuda professionellt och individuellt anpassat stöd.
Vi är en attraktiv arbetsplats där alla känner stolthet och glädje. Vår verksamhet ger ett stort värde för medborgarna.
Detta åstadkommer vi genom vårt kvalitetsarbete med fokus på dem vi är till för. Arbetet genomsyras av vår gemensamma värdegrund.
Publiceringsdatum2020-09-17ArbetsuppgifterHar du ditt intresse riktat mot att coacha chefer, i att styra och leda sina verksamheter? Att arbeta med målinriktat utvecklingsarbete, processorienterat och stödjande. Vi söker nu en handläggare som kommer stödja och coacha chefer i deras arbete inom brandskydd och fastighetsfrågor. Tjänsten är placerad under verksamhetsledaren för stabsenheten och du kommer att ingå i ett team vars huvuduppgift är att, genom olika kompetenser stödja enhetschefernas utvecklingsarbete. Tjänsten kommer att ha ett nära samarbete med förvaltningens projektledare för fastighetsfrågor.
Du ska bl a stödja och bistå enhetschefer i deras ansvar att genomföra:
• Fysiska skyddsronder
• Brandtillsyner
Du ska även koordinera och vara ett stöd i planering inför lokalflyttar och andra lokalförändringar.
• Administrera lokalhyror samt bevaka förvaltningens hyresavtal.
Då vi inom stabsenheten arbetar i team, är det en självklarhet att vi stöttar och hjälper varandra i våra spännande uppdrag.
KvalifikationerVi förutsätter att du har revelvant högskoleutbildning eller yrkeshögskoleutbildning samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, har god datavana och är van att använda olika IT-baserade verktyg som stöd i ditt dagliga arbete. Du arbetar lika bra självständigt som i grupp och har ett professionellt bemötande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden.
I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun.
Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare inom 300 olika yrken som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för - våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda.
Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig:
www.hudiksvall.se/jobbahosossI och med att du ansöker om denna tjänst lämnar du också ditt samtycke till att Hudiksvalls kommun behandlar dina uppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter:
https://www.hudiksvall.se/Ovrigt/Om-personuppgifter.htmlObservera att vi endast tar emot ansökningar via
www.offentligajobb.seVaraktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde: Snarast.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHudiksvalls kommun SOM Stabsenheten
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A974985".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hudiksvalls kommun (org.nr 212000-2379)
Arbetsplats Hudiksvalls kommun SOM Stabsenheten
Jobbnummer 5363553
Observera att sista ansökningsdag har passerat.