Handläggare/assistent till inköpsavdelningen
NVS Installation AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NVS Installation AB i Stockholm,
Norrtälje,
Uppsala,
Eskilstuna,
Västerås eller i
hela Sverige Vill du jobba i ett av Nordens ledande installationsföretag?
Vår ambition är att driva utvecklingen i branschen och skapa nya möjligheter för våra kunder. Nu söker vi dig som vill arbeta med inköp på vårt regionkontor i Hägersten. Tillsammans med våra medarbetare på inköpsavdelningen får du arbeta med bland annat registrering, fakturakontroll, avtalsuppföljning, sammanställning av statistik och offerter. Du har också kontakter med leverantörer och regionens filialkontor, så arbetet kan innebära resor med övernattning. Region Öst hanterar inköp för våra filialer inom Värme & Sanitet, Sprinkler och Industri.
Tjänsten är ett vikariat med möjlighet till förlängning.
Du gillar utmaningar, har produktkännedom, god datorvana och behärskar du engelska är det en fördel. Naturligtvis trivs du med att ha många kontakter och har lätt för att samarbeta. Det är en fördel om du har erfarenhet av VVS-branschen.
För mer information är du välkommen att kontakta regioninköpare Thomas Kindström 010-475 30 14 eller regionchef Ola Månsson 010-475 30 05.
Samtal från rekryteringssajter undanbedes!
Urvalsprocessen kommer att ske fortlöpande.
Välkommen med din ansökan senast den 25 juni på
www.nvs.se .
Publiceringsdatum2010-06-03KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid vikariat
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktThomas Kindström, Inköpsansvarig, 010-4753014
FöretagNVS Installation AB
AdressNVS Installation AB
12630 Hägersten
KontorsadressVästberga allé 1
Hägersten
KontaktuppgifterTelefonnummer: 010-4751000
Jobbnummer 668777
Observera att sista ansökningsdag har passerat.